[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
200D foto's van bezichtiging : Algemene vragen over jouw auto - 4

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:27

200D foto's van bezichtiging

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:200D foto's van bezichtiging

Berichtdoor Harmen » 22 nov 2007, 12:24

ai ging ff wat mis bij de reply.... ik gaf een reply op een veel eerder geschreven stukje!!

op het recentere stukje even reageren:

belasting voor een tijdje is niet zo erg, als je totaal maar gelijk uit bent of goedkoper.... het moet gewoon qua financien ook nog te doen zijn!
als de auto minder dan 25 jaar oud is moet je BPM betalen? hoe duur is dat dan?

ik ga in elk geval zeer binnenkort meer auto's bekijken;

morgen naar vroomshoop, staan er 3 bij een garage (Advertentienr.:12758157313) de andere 2 kan je vinden door op 'alle advertenties van deze aanbieder' te klikken

daarna ff langs marcel kappen, gewoon ff vergelijken

en als laatste in schoonebeek waar ik toch al moet zijn deze auto ff bekijken: MP Advertentienr.:12660475213

iemand nog tips betreffende deze auto's? ;)
Harmen

Berichtdoor Semrick » 22 nov 2007, 12:25

Hoi Harmen,

Tja dan zou ik als ik jou was echt proberen om bij de Hellgraue te gaan kijken. Hij lijkt (op de foto) in redelijk tot goede staat. Hij kost "maar" 3000 euro en dan heb je toch nog geld over om wat te verbeteren (als dat al nodig is).
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roger » 22 nov 2007, 12:28

Mooie auto die witte 240D uit Kleve. Maar buiten de BPM/kenteken/APK ik gok € 600,-- mag je
ook nog +/- € 1850,-- aan wegenbelasting aftikken voordat hij 25 jaar is....

Is samen toch alweer bijna € 2500,-- !!<br><br>Post edited by: Roger, at: 2007/11/22 12:18
Roger

Berichtdoor Semrick » 22 nov 2007, 12:34

Ja dat is waar van die wegenbelasting.
Die handelaar uit Vroomshoop die je noomt heeft er wel meer dan 3 staan. Allemaal op Duits kenteken. JE betaalt daar dus bij voorbaat te veel.
Hij haalt ze "goedkoop" uit Duitsland en jij betaald zoals ik al zei minimaal 2000 euro bovenop de prijs die hij heeft betaald. Dat is voor hem leuk verdienen. Een beurt zullen ze niet gehad hebben en garantie krijg je ook niet.

Dan die andere groene 200D uit Schoonebeek. Lijkt mooi maar hij moet wel 6000,- euro kosten. Voor die prijs heb je er in Duitsland 2. Kijk maar naar de Hellgraue. Die is in minstens zo'n goede staat en kost de helft.<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2007/11/22 11:39
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Harmen » 22 nov 2007, 12:45

alleen probleem: ik zie niet zo ff kans om naar Z-duitsland te crossen.... ook al zou ik dat graag willen!!! kerstvakantie over 4 weken is zeker een optie, dan heb ik tijd!

ik moet toch langs vroomshoop, dus ff kijken kan geen kwaad, ga ook geen afspraak maken met hem!

die in schoonebeek is inderdaad aan de dure kant!!

dan blijft die van Jan over ;)

en marco123 uiteraard! maar die is ook weer wat duurder... en een 300D aut.<br><br>Post edited by: Harmen, at: 2007/11/22 11:46
Harmen

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto