MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 08:51

Die Ludolfs maken van T-model een begrafenisauto

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Die Ludolfs maken van T-model een begrafenisauto

Berichtdoor Mercedennys » 14 apr 2008, 20:55

dag Liefhebbers,

Wie kent ze niet, die Ludolfs. Vorige week hadden ze een witte T-model van onze serie. Een van die mannen (sja, hoe heten ze eigenlijk verder?) wilde graag ooit een keer in zijn eigen begrafenis auto rijden.

Dus werd van een witte T het dak zwart gerold en daarna wat kruisjes op de auto geplakt en een kist gemaakt en binnenin bekleed... Beetje flauw maar ja, wil jullie het niet onthouden.

En dat terwijl er maar 199.000 T-modellen zijn gemaakt dus wat mij betreft blijft het zonde ....

zie hier verder de fotos...

Mercedennys

Re:Die Ludolfs maken van T-model een begrafenisauto

Berichtdoor Mercedennys » 14 apr 2008, 20:56

Rollen maar.... snik, blijft zonde...

Mercedennys

Berichtdoor Mercedennys » 14 apr 2008, 20:57

en kijken of je erin begraven kan worden... Sja, ik weet allang samen met jullie dat je makkelijk achterin kunt slapen of liggen....

Mercedennys

Berichtdoor Mercedennys » 14 apr 2008, 20:58

flauw, met plastic uitgeknipte kruizen...

Mercedennys

Berichtdoor 250petrolgrun » 14 apr 2008, 21:11

Nou Dennis,

Mischien willen ze wel vampiers weren hahaha...
Heb een keer de moeite genomen om er naar te kijken maar na 5 min was ik het al zat! Vind het 1 grote rotzooi daar. En luie varkens.

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Mercedennys » 14 apr 2008, 21:14

Inderdaad, geen idee waar dit TV programma overgaat en waarom het zo'n succes zou kunnen zijn. Ik zie het er ook niet aan af, ik bleef alleen even kijken om te zien of de T niet al te veel toegetakeld werd... Helaas, weer een T verloren...
Mercedennys

Berichtdoor Roel280€ » 14 apr 2008, 23:19

Ben ik het niet mee eens.

De Ludolfs zijn vier broers die eem enorme voorraad aan onderdelen beheren. Peter, Jurgen, Manni en Uwe heten ze, geloof ik. Het zijn pure mensen, alleen geïnteresseerd in auto's en relaxen, maar wel met het hart op de goede plaats. Een tikje simpel, een tikje wereldvreemd, maar ik mag ze, in hun kinderlijke onschuld, graag zien. Ze misgunnen elkaar niets, ze zijn eerlijk en hebben simpele lol. Blijft de moeite waard van het bekijken, pour moi...
Roel280€

Re:Die Ludolfs maken van T-model een begrafenisau

Berichtdoor Trouwkoets » 14 apr 2008, 23:51

(t)rouwkoets

Verder vind ik het een slecht plan
Trouwkoets

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto