door Rob Holewijn » 28 nov 2007, 16:21
Ik zal het nog één keer uitleggen.
Zoals ik de 123 forum leden ken dacht ik dat het een zeer fanatiek, gemotiveerd stel mannen was.
Door te zeggen om een 123 op onze stand toe te laten dacht ik veel hulp te kunnen krijgen om deze keer een stand te kunnen bouwen die er nu eens flink uit springt.
Ik moets mij natuurlijkk ook verantwoorden naar onze eigen leden die dat maar niets vinden.
Maar door te zeggen dat het door de 123 hulp een hele mooie stand zou worden heb ik hun mening een beetje bij kunnen stellen.
Mark zou een parket vloer leggen en Alex zou met een licht installatie komen.
Met veel hulp hadden we b.v. een auto in de rolbeugel kunnen maken met een kleine werkplaats en belichting.
Dat moet met een antal mensen omdat het anders niet te doen is. Alleen al het gesleep met alle materialen, die krijg ik niet eens in mijn aanhanger met de T.
Buiten dat moeten er minstens 2 leden v/d 123 club aanwezig zijn om geintereseerden uitleg te geven en een opje koffie of iets anders aan te bieden (betaaald door 114/115 club).
Dit zaterdag en zondag.
Dan moet alles zondag avond afgebroken worden, ingepakt, naar Witteveen versleept worden, en daar weer uitgepakt en op plek gebracht worden.
Jullie zie wel dat is niet alleen een auto op de beurs brengen.
Ook zijn er nog geen folders klaar om uit te delen. Ik heb het al druk genoeg met het 114/115 spul.
Ook omdat de reakties uit de 123 gelederen heel matig zijn lijkt het mij beter om het deze keer maar over te laten gaan.
Van de winter moeten wij de hele zaak maar eens goed doorspreken zodat één ieder weet wat een beurs inhoud en wat er verwacht wordt.
Ik was echt in de veronderstelling dat jullie het geweldig zouden vinden en dat ik zo veel hulp zou krijgen dat ik niet wist wat ik er allemaal mee moest. Maar dat valt mij dus ontzettend tegen.
Geen kwade gezichten we doen het een andere keer wel en dan is er misschien meer duidelijkheid.
O JA ZONDAG BEN IK ER ZO I ZO ZELF EN DE KOFFIE STAAT KLAAR.
JULLIE ZIJN DUS VAN HARTE WELKOM OM TEGEN MIJ AAN TE ZEUREN.<br><br>Post edited by: Rob Holewijn, at: 2007/11/28 15:23