Ik ben Willem-Aart, slechts 20 jaar oud en ik rij in een Mercedes.
Er ging wel wat aan vooraf, dat zal ik hieronder een klein beetje samenvatten.
Ik begon toen ik 19 was met een Kever uit '73, erg fijn wagentje maar voor de winter wou ik toch wel een daily driver. Toen ben ik dus via familie in het bezit gekomen van een Volvo 440.
Na een tijdje ging m'n 73er weg en kocht ik een Kever uit 1960. I know, het is hier misschien een beetje vloeken in de kerk maar voor mij gaat er weinig boven een luchtgekoelde VW.
Allright, Volvo begon me een beetje te vervelen, wel een vrij sterke auto eigenlijk (al was het een 440..) en ik ging op zoek naar een Volvo 360.
Eigenlijk kwam het er op neer dat ik krom moest liggen om met zo'n ding te kunnen rijden, ze zuipen namelijk nogal met hun 2 liter motor.
Dus nu komt het: ik kwam wat onderdelen halen bij een Kever zaak, m'n ouders waren toevallig mee, en vroegen of de beste man niet een autootje wist staan. Hij zei: oh joh je moet een ouwe Mercedes diesel kopen, geen wegenbelasting, goedkope verzekering (dat ken ik ergens van) en je zit als een vorst.
Goed, wij dus wezen kijken naar een 300D, en de auto beviel me eigenlijk wel, ook qua hoeveelheid roest en dergelijke.
Nou ja ik neem aan dat jullie deze saaie post niet gaan lezen dus ik doe er maar wat plaatjes bij:
Foto's zijn helaas gemaakt op een trieste regenachtige dag maar ik zal eens wat beter m'n best doen als het mooier weer is.