[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Arie & Marion van Schie, BEDANKT! voor .......! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 18:55

Arie & Marion van Schie, BEDANKT! voor .......!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Arie & Marion van Schie, BEDANKT! voor .......!

Berichtdoor 250petrolgrun » 01 dec 2007, 01:39

Beste Leden,

Ik wil Arie & Marion van Schie even bedanken en, hun zo even in het zonnetje zetten.

Vandaag heb ik mijn laatste wagen daar weggereden de 230E Rauchsilber en dat doet toch wel wat met je.
In de toptijd had ik daar 4 stuks staan 2x W123, 230E 2x en de 250 en, 1x een W126 280SE.

Arie waakt als een duitse herder op de auto's, Marion is als een goede moeder voor ze samen een ideaal koppel.

Dus als je je auto wilt stallen deze winter of langer neem dan even contact op met Arie en bespreek de mogelijkheden.
Het zijn een fantasticsh stel mensen met het hart op de goede plaats.

Kijk ook even op hun website www.sleutelruimtepijnacker.nl morgen 1-12-2007 hebben zij weer een sleuteldag. Arie staat je bij en heeft zeer veel kennis en niet alleen wat de W123 betreft. Zelf ben ik er morgen niet helaas!

Arie & Marion bedankt voor het zorgen van de bolide's en de volgendesleutel dag wil ik er weer bij zijn hoor!

Hartelijke groet, Arno. ( Ik mis het nu al)<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2007/12/01 00:40
250petrolgrun

Re:Arie & Marion van Schie, BEDANKT! voor .......!

Berichtdoor Wiebren240D » 01 dec 2007, 20:08

Hallo Arno

dit heb je echt waar mooi gezegt is ook zo ben ik met je eens

maar met 2 weeken ben ik er ook weer bij ik hoop wel dat er wat te doen is voor ik rij niet voor niks op en neer

maar nog een gooie Sinterklaas en tot weer zien

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Toontje » 01 dec 2007, 20:12

hoi hoi
ja was leeg daar dacht vandaag ga ff beppe daar maar wat ik zag was dus erg leeg maar kwam er nog 1 die dacht ga ff beppe verder waren alle auto's goed was er niet 1 om te sleutelen maar was toch ff gezellie nog wat over eten gebabbelt bakkie leut erbij en toen weer maar huiswaarts gereden weer een andere route ik kom en ga daar elke keer met een andere weg hahahahhahaha
ow en marion die capucijner hap staat bij W123 broodje
groetjes toontje

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor superW123 » 02 dec 2007, 01:29

en vorige week was het ook al zo stil daar, moet niet gekker worden.

superW123

Keer terug naar Van alles en nog wat....