Hoi allemaal,
Ik koop wel eens een keer iets via ebay. Nu wilde ik ook eens iets uit de USA kopen maar die mensen zijn niet zo bereid om bank-overboekingen en zo te ontvangen. Ze willen hun gegevens niet doorgeven.
Ik heb geen credit card en Paypal lijkt een goede optie. Maar als ik die gebruikersovereenkomst en privacy doorlees wordt ik toch ook wat bleek om de neus. Sta ik dan straks in elke computer over de hele wereld met mijn hele hebben en houden?
Vooral ook in de VS. Uitdrukkelijke toestemming tot onderzoeken van websites en cookies etc etc? Waar gaat dat allemaal over? Houden ze dan ook bij wat ik heb gekocht?
Straks wil ik een keer naar de VS op vakantie en pakken ze me bij de grens omdat ik hier ooit bv een hasjpijp heb gekocht? (niet dat ik zoiets koop of gebruik, maar toch). Of anders bv een ludieke poster over Bush of een doos Cubaanse sigaren!?
Ik heb de paypal website maar weer ges;loten, maar nu kan ik nog steeds niet betalen...
Of valt het allemaal wel mee.... wie gebruikt al paypal en hoe werkt dat precies?
Alvast bedankt voor de info!
groetjes Mathieu