door Topasbrauner » 10 dec 2007, 14:56
Tja, 240, die was wel hoger in prijs gegaan dan idd. Ik vind de combi van een 200D 60pk met 5 bak en Nivoregeling heel bijzonder. Waarom heeft die man dat nu besteld vroeger. De nivo is nog perfect trouwens, ook niet geheel onbelangrijk.
Idd Eric en Henk, ik hem Wouter, vriend van m'n zus, al helemaal ingewijd in de W123 problematiek die we soms zien. Zelfs als we hem heel goed bevinden, kan er tijdens de keuring nog vanalles aan het licht komen. Kogels, lagers, rubbers, etc etc. Zeker ook omdat ie vanaf 2004 stil staat. Zelfs is de optie er dat we met een lege kar weer terug rijden, als ie toch slecht is.
Maar carrosserie technisch zal er ook best wat te doen zijn als je met de roterende borstel gaat boenen. Als de basis maar gezond is.
Hij wil gewoon lekker in de wagen rijden en zal een fanatiek clublid zijn vertelde mijn zus net. Hij heeft al zin in meetings, sleuteldagen, ritten etc etc. Frequent onderhoud is ie ook op voorbereid. Ik denk dat ik hem introduceer bij Harrie, want hij woont in Utrecht.
Als de basis van die witte echt zo goed is als we moeten geloven, en daar heb ik geen twijfels over, dan is het idd een leuke koop met veel ruimte voor een paar minpuntjes.
We shall see, ws gaan we volgend weekend afzakken naar Bellheim op zoek naar die witte 200D.
Gr Job
ps, jullie denken toch niet dat ik topas nadat ik hem al bijna verkocht had en daar nu nog nachtmerries over heb, ooit wegdoe? Nee hoor, luister nog maar es naar The Proclaimers met I'm gonna be en je weet precies wat ik voor die auto voel. Beetje laswerk, andere steekas links en nog wat ander klein werk en hij brengt ons weer een tijdje verder. En dan gaan we gewoon weer aan het werk met het volgende dat zich aandient.