door benedendijker » 08 dec 2007, 22:33
Beste mensen,
vandaag stond er bij de ingezonden brieven van lezers in het BD ook een brief van een ontevrede automobilist.
Deze man vind het oneerlijk dat hij MVB en een hoge verzekeringspremie moet betalen en wij daar met onze klassieker geen last van hebben.
Een gedachte die bij mij opkwam was er een van, ik zal die man via de krant eens een antwoord geven zodat hij een heel andere kijk krijgt op het klassieker verhaal.
Graag had ik hem medegedeeld dat ik als PPO rijder helemaal het milieu helemaal niet vervuil en maar 8000 km op jaarbasis mag rijden van mijn verzekeringsmaatschappij, en zo had ik nog wel een hele lijst met nadelen op kunnen sommen.
Maar bij nader inzien moet ik aan dergelijke kortzichte individuen geen energie besteden, het was waarschijnlijk een gefrusteerde man van wie zijn leaseauto is afgepakt en nu zelf zijn kosten moet betalen.
En mochten ze in Den Haag van mening zijn dat wij ook als klassiekerrijders aan de km heffing mee moeten gaan betalen, dan gaan we toch lekker met z,n allen ieder weekend file veroorzaken 5 min twee aan twee op de A2 naast elkaar rijden met tachtig km p/u en rapen zullen snel gaar zijn in Den Haag en als we dan ook nog eens vrijdagmiddag een actie houden dan staat heel Nederland stil, en het is volkome legaal om 80 km.p/u op de snelweg te rijden.
En mijn moto is dan ook samen zijn we machtiger dan poen!!
Ad!!