[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hulp gevraagd bij bevestigen hoofdsteunen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 13:23

Hulp gevraagd bij bevestigen hoofdsteunen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Hulp gevraagd bij bevestigen hoofdsteunen

Berichtdoor Fazioli » 19 mei 2008, 22:00

Beste clubleden,

Ik heb voor onze auto een set hoofdsteunen voor de achterbank gevonden in de juiste kleur en van het juiste bouwjaar.
Onze auto had van fabriek af geen hoofdsteunen achter maar er is mij door de Mercedes dealer verteld dat dit alsnog ingebouwd kan worden.
Bij de dealer heb ik dan nog een inbouw setje gekocht met dopjes enz. nu moet ik het alleen nog inbouwen, gaten maken e.d.

Als iemand hier ervaring mee heeft of als iemand weet hoe ik dit moet aanpakken hoor ik het graag!

Groeten vanuit Amerika,

Roland
Fazioli

Re:Hulp gevraagd bij bevestigen hoofdsteunen

Berichtdoor Semrick » 19 mei 2008, 22:11

Hoi Roland,

Ik heb deze klus nog nooit gedaan maar op zich schijnt het wel mee te vallen. Ik hoop alleen dat je een complete set hebt aangeschaft want je hebt er wel iets meer voor nodig dan alleen wat dopjes voor in de achterbank. Er moeten ook enkele beugels oid gemonteerd worden. (zie foto die ik van E-bay heb geplukt).

Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor jan280CE » 19 mei 2008, 22:42

Een (duitse)fotoreportage over het inbouwen vindt je op: http://www.benzgarage.de/technik/fondst ... fault.html

Groet,

Jan
jan280CE

Berichtdoor Fazioli » 20 mei 2008, 02:58

Ik heb de set nieuw bij Mercedes besteld (61 Euro, viel me mee) twee zakken materiaal neem aan dat het klopt, ik zal het nog eens bekijken.
Fazioli

Berichtdoor Fazioli » 20 mei 2008, 03:00

Dank je!!! precies wat ik zoek.
Fazioli

Keer terug naar Interieur