[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
wat is ong waarde van een 300TDT : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 14:49

wat is ong waarde van een 300TDT

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

wat is ong waarde van een 300TDT

Berichtdoor @alberts » 15 dec 2007, 21:15

wat is ongeveer de waarde van een 3003tdt in redelijke staat?
ik moet aankomende week naar 2 stuks kijken
allebij bj 82
let op dit zijn turbos:)
goedlopende motoren en bakken:)
graag wat reacties

groetjes

daan

@alberts

Re:wat is ong waarde van een 300TDT

Berichtdoor Citrobenz » 15 dec 2007, 21:22

Een serieuse waarde van een auto kun je nooit zo geven.
Moet je toch eerst een auto goed bekijken en er mee rijden.
Op een foto, hoe mooi die ook is, kun je nooit een auto van 1982 beoordelen en er een waarde oordeel over geven.

Gewoon gaan kijken en rijden, je moet er een goed gevoel bij hebben dan heeft hij waarde anders niet.

succes er mee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor @alberts » 15 dec 2007, 21:23

das idd waar maar wou gewoon beetje de prijzen weten ik heb tot nu toe alle w123ers gehad behalve de turbos vandaar:)
en ik ben aan het hobbyen/handel ja tis een hobby maar t loopt een beetje uit de hand dus:) vandaar
@alberts

Berichtdoor Mercedennys » 16 dec 2007, 14:09

Daan,

ik heb al 5 stations gehad en idd zijn de turbos het meest gewild. maar mijn vorige TDT was enorm slecht...

gewoon erin in rijden en kijken of ie lekker rijdt. plaatwerk is altijd wel weer goed te krijgen, als ie motorisch en bak maar goed is.

inkoop heb ik altijd tussen 1000 en 2500 de autos gekocht, verkoop zie je dat er voor TDTs veel geld wordt geboden, vaak overbetaald naar mijn smaak. Een goede voor 6-7 duizend euro voor betaald. Maar je moet er wel altijd een liefhebber voor vinden die dat ervoor over heeft. (ik niet in ieder geval)

succes met de handel/hobby.
Mercedennis
Mercedennys

Berichtdoor goitzen » 16 dec 2007, 17:54

In Dokkum staat er eentje te koop:

http://www.belastingvrijeautos.nl/300TD ... 1d38cdf828

Heeft wel z'n km gedraaid.
goitzen

Berichtdoor Wiebren240D » 16 dec 2007, 19:43

Hallo Allemaal

ja wat is een W123 300TDT waard ik kwam van de week eentje tegen was een mooie auto net over gespooten dan krijg ik de kriebels al en mooi Zwart van onderen is ook zo iets dan staan bij mij de haren al recht overeind hier moet je heel scherp zijn en goed op letten wat je koopt je hoeft alleen maar een els en een klein bolkop hamertje mee te nemen en rij dan even goed in het rond tenminste 50 KM is ie goed warm en als de verkoopende partij dan ook nog een brug heeft zet dat ding maar even omhoog en ga er echt met de ELS onder door en de dorpels met dat kleine bolkop hamertje je hoeft maar even te tikken en je hoor al of het goed in of niet en die auto moest 2000 Euro kosten ook nog een automaat ik raad iedereen af om een automaat te koopen eerlijk waar

maar veel suc6 met de verkoop van zo een ding als ik kom met een ander die hem wil koopen en diegene vertrouwt mij koopt hij bijna zeker een gooie auto en anders zeg ik het ook er is in de W123 wereld genoeg te koop hoor

ik hou het voorloopig maar bij mijn ouwe W115/114 die is goed en wel te koop maar dat bedrag zet ik hier lekker niet neer ik verkoop hem toch niet voor een klein prijsje

maar veel suc6 met de verkoop
de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja

Berichtdoor JantjeV8 » 16 dec 2007, 20:12

Welke waarde wordt hier bedoeld:

Aankoopwaarde
(Door)verkoopwaarde
Restauratiewaarde
Emotionele waarde

Ik gok op de 2e...
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Coupe280 » 16 dec 2007, 20:21

alberts
wat mij betreft kun je ze rustig kopen voor 7 tot 8000 euro hoor per stuk dan he .(nooit eerder meegemaakt dat een handelaar mij vroeg hoeveel een auto waard is )
mvrg tonnie
Coupe280
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280C
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Ja

Berichtdoor wwwW123 » 17 dec 2007, 13:47

Wiebren: mail mij even dat adres waar je die TDT net gespoten enz. voor 2000 euro kunt kopen! :-)))
alberts: zo te zien aan de foto staan ze nu al bij een handelaar, dus als die ze als setje verkoopt....dan weet jij de waarde al wel toch??
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto