Ik moet toch m'n hart nog luchten naar aanleiding van de rouwauto:
Semrick,
Ten dele ben ik het met je eens, 't-is een W123 en daar is deze club voor, prima.
Je gaf aan dat ieder vrij is daarmee hier te adverteren, ook prima.
Je gaf ook aan dat de prijs evenredig is.
NIET EENS!!!
Die Litouwse 240D was absoluut geen 1000euro waard. Die verkoper vroeg er wel eerst 2700 en daarna 25oo voor.
Dat vind ik besodemieteren en daarom raakt jouw opmerking mij. Die vraagprijzen zijn totaal niet evenredig met de toestand van het betreffende voertuig. De verhouding wordt daarmee volledig onderuit gehaald. Ik spreek glashard uit dat dan mijn witte 240D nog het dubbele van de vraagprijs zou moeten zijn, en mijn 230E het 4-dubbele in vergelijking met wat Albers aanbied!!!
Ik doe dat niet, liefhebbers vernaggelen elkaar niet.
En als die Albers met zijn kreet 'opmaken' bedoeld dat die auto's met enkel schuur, plamuur en spuitwerk weer in topstaat zijn, dan voel ik m'n eigen weer in m'n kruis gepakt, alle tijd, kosten etc. die ik in een auto stop zouden dan eigenlijk waardeloos zijn. Ik sta voormijn werk, voor de auto's en doe het maar op 1 manier en dat is de goeie. Deze rouwauto is niet met schuur en spuitwerk op te maken, ook daar besodemietert hij de zaak mee!!!
Semrick, jij moet dit herkennen, je Belgische 240D ondergaat momenteel zo'n behandeling, jij weet wat echt aanpakken en opmaken inhoud.
Kom maar op met ieders commentaar, mijn auto's zijn goed of worden op een goeie manier opgemaakt, auto's om trots op te zijn die nog lang plezierig in gebruik zullen zijn.
Adverteren mag iedereen, hoe of wat voor W123 het ook is, maar bedonderen gaat er bij mij niet in!!!...