MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:29

Nieuw lid met oude W123 230 uit 1976

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Nieuw lid met oude W123 230 uit 1976

Berichtdoor Remigius » 31 mei 2008, 02:13

Goedeavond leden,

Bedankt aan de modedratorsd dat ik lid mag worden.

Ik ben Remy (of Remigius) en ben sinds afgelopen woensdag trotse eigenaar van groen W123 230 uit 1976!

Zat al tijden naar een goedkope Benz te uit te kijken en nu heb ik er een. Mijn doel is goedkoop rijden natuurlijk, op LPG en ook wat meer te doen aan mijn eigen auto.

De hele week als een gek alles doorgebladerd op dit en andere Fora en al veel geleerd.

Natuurlijk heeft mijn auto ook een aantal punten van aandacht maar dat ha dik verwacht. Morgen ga ik voor het eerst ermee 'openbaar' en krijgt de familie hem te zien:-)

Ik zal proberen een foto te maken morgen en te plaatsen. Ik hoop hier veel te leren en wellicht ook zelf een bijdrage te mogen leveren als ik wat bij te dragen heb-voorlopig ben ik bang dat het zuigen wordt om veel te leren en te kunnen verbeteren aan mijn wagen.

Bedankt een hopelijk tot snel.

Dan ga ik nu naar de onderhouds pagina's en een beschrijving te geven van wat ik tot nu toe ondekt heb. Ik denk zelfs als dat ik morgen op pad moet voor een ruitenwisser reservoir-die lekt als een zeef en lijkt mij toch niet de motor/rubber te zijn-maar dat kan ik bij daglicht beter bepalen.

Groeten

Remy
Remigius

Re:Nieuw lid met oude W123 230 uit 1976

Berichtdoor w123boy » 31 mei 2008, 20:21

hallo remy

welkom welkom

veel plezier met je Benz en bij de club

ps als je fotos wilt plaatsen

ik heb zelf en fotoshow gemaakt
met een "online album" --- gratis

http://www.magix-photos.com/index.php?id=536

kijk maar op projeckten restauratie W123 200D

grt w123boy

w123boy

Re:Nieuw lid met oude W123 230 uit 1976

Berichtdoor Remigius » 01 jun 2008, 23:55

Dank je wel!

Hier is hij dan! The Green machine:

Ik zal snel kijken naar je project.

Groeten,
Remy

Post edited by: Remigius, at: 2008/06/02 21:45<br><br>Post edited by: Remigius, at: 2008/06/02 21:52
Remigius

Keer terug naar Even voorstellen