Hallo allemaal!
Mijn tweede Mercedes alweer! een heel nette 280CE
De eerste was een W116 280SE, maar die léék mooi,... die heb ik na 6 maanden alweer moeten lozen, want daar zou in korte tijd voor zo'n 2500.- in moeten om hem 'redelijk' te krijgen. Ik ben geen automonteur, dus moet teveel overlaten aan anderen.
Een 280CE dus nu. Eentje uit Zwitserland, met (aantoonbaar) 130.000 op de teller. Geschiedenis tot 2001 volledig bijgehouden en altijd zijn beurten gehad.
Daarna is het wat duidster, want er staat niets meer vermeld. Wel is duidelijk dat-ie tussen 2001 en 2006 meer stil heeft gestaan dan gereden is.
Motorisch zeer netjes en 'zij' schakeld zoals ik wil dat veel dames zouden moeten doen
Bekleding in orde, maar wel 27 jaar oud en dus wat smoezelig.
iuteraard is niet alles 100%. Bijvoorbeeld boven de rechter wielkast achter, daar zit roest onder de lak. Dat moet dus ff onder handen worden genomen door een spuiter, die dan gelik de deur mee kan nemen, want daar zit een kras. Verder staat de auto in haar eerste lak. Ook moet er in de wielkasten achter iets gelast gaan worden, maar het is zeker niet zo dat de kasten geheel verrot zijn.
Ik hoop hier du nog lange tijd veel plezier aan te hebben en zal ook zéker (wellicht de 6e mei al?) op een van de ontmoetingsdagen paraat zijn!
...See ya all than!