[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Intervieuw, de eigenaar en zijn Klassieker! : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:27

Intervieuw, de eigenaar en zijn Klassieker!

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Intervieuw, de eigenaar en zijn Klassieker!

Berichtdoor 250petrolgrun » 07 jun 2008, 23:32

Beste Leden en vrienden van de W123club,

Het intervieuw met foto's van vandaag staat op mijn site! klik op een foto om 'm te vergroten

Geniet van het verhaal van Rob Moree en de foto's

http://www.classicoldtimeradvies.nl/?de ... ssieker,31

Groet, Arno

<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2008/06/07 23:35

250petrolgrun

Re:Intervieuw, de eigenaar en zijn Klassieker!

Berichtdoor Douwe Jan » 07 jun 2008, 23:54

.... Arno, beste kerel, dit is toch vreselijk !!

.... om deze prachtige site zo te "overladen" met allemaal auto's die meer stilvallen dan rijden (Fiat, Citroën, Alfo, Lambo, Peugeot en wat krijgen we nog meer)

Boycotten die zooi. (ha-ha)
Morgen maar weer Sterrenkijken, lijkt me !

So long, DJ
Douwe Jan

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 jun 2008, 00:07

Ha DJ,

Roesten doen ze zeker en de kwaliteit is niet zoals van Mercedes-Benz maar, het heeft wel wat hoor vanmiddag stukje gereden het geluid is echt SUPER!

Ik lig nu al naar een ster te kijken hahaha...

Groet, Arno
250petrolgrun

Berichtdoor Douwe Jan » 08 jun 2008, 00:24

"Gulia Super 1750"

dat staat me nog wel goed bij .... ("love was in the air" ; ook toen al)

ik weet nog precies hoe ze rook; de combinatie van parfum en de geur van italio-leder ...

Black magic. Skitterend, DJ
Douwe Jan

Berichtdoor jan280CE » 09 jun 2008, 13:59

Prachtig verhaal Arno,

Je site gaat met sprongen vooruit.

Het brengt herinneringen terug aan tijden die allang vervlogen zijn. Het moet 1971 of “72 geweest zijn dat een goede vriend zich een dergelijke witte 1750 kocht. Hoewel ik toen zelf ook niet beroerd reed (ford taunus 17 M) was dit toch een heel andere dimensie. Mens dat liep (en zoop), maar in een woord prachtig. Toen ik op zoek was naar een andere klassieker ben ik nog een tijdje serieus op zoek geweest naar een 2600 sprint, maar uiteindelijk is het de Mercedes geworden, Daarin was veel meer aanbod, betere prijzen en ook 6 cylinder met voldoende vermogen. Ik kijk er nog steeds graag naar en wie weet als ik ooit de loterij win wat er dan nog allemaal bij komt. Tot dan blijft het bij dromen.

Groet,

jan<br><br>Post edited by: jan280CE, at: 2008/06/09 14:00
jan280CE

Berichtdoor 250petrolgrun » 09 jun 2008, 21:42

Douwe Jan en Jan280CE,

Bedankt voor jullie complimenten. Nu heb ik eindelijk tijd om er aan te werken na een heel druk half jaar. Eerst de zaak van mijn vrouw ( Angelique 230E Rauchsilber hier wel bekent) helpen verbouwen www.naturalskin.nl tegelijk zijn we ook nog eens verhuist. En dan nog de na sleep van alles wat er nog bij komt. Nu gaat Lucien ( mijn nieuwe compagnon ) en ik keihard aan Classic Oldtimer Advies trekken.

Binnekort krijt de site een update omdat, de webshop nu een beetje onoverzichtelijk is. Straks kan je alles veel makkelijker vinden.

Groet, Arno

250petrolgrun

Berichtdoor Jeroen » 09 jun 2008, 23:48

Hoewel het natuurlijk op deze sites over Mercedessen moet gaan, moet ik toch even reageren als mensen beginnen te roepen dat (oude) Alfa's onbetrouwbaar zouden zijn.

Ik ben een paar jaar geleden in de winter met o.a. een drietal Alfa Spiders, allemaal minstens 25 jaar oud, naar de poolcirkel gereden. Een week lang bij -27 graden was geen enkel probleem voor de Alfa Spidertjes. Voor de berijders wel wat meer, want we hadden besloten dat we de gehele tocht open zouden rijden en dat hebben we ook inderdaad gedaan.

Dus geen gezeik dat Alfaatjes fragiele autootjes zijn svp. De Volve die we als bezemwagen hadden had meer problemen!

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor w123boy » 10 jun 2008, 19:20

hallo

aub niet te veel alfa's op de site plaatsen
ik krijg op die manier roestplekken op mn laptop

ik heb ooit een 33 1.7 ie gekocht
deze was 3 jaar oud
ik had hem let wel 10 maanden in bezit
viel er spontaan een raamstijl uit jaja knetterverrot

dit was de grootste fout van mn leven (opautogebied)
dan pak ik nog liever de benewagen

ik kon de alfa nergens inruilen
de verkoper zei : je kunt alleen maar "autos" inruilen

ps ik hoop niet dat ik teveel mensen tegen t hoofd stoot

grt W123 boy

w123boy

Berichtdoor 250petrolgrun » 10 jun 2008, 22:28

@W123boy,

Whahahahaaa... Jij hebt wel humor zeg. gaat me laptop roesten hahaha.....

Kijk, oude Alfa's zijn een beetje bros dat weet je voor je er aan begint! En als je kiest voor zoiets neem je dat voor lief. Zo'n Alfa heeft wel hele leuke rijeigenschappen en dito motor geluid. Het is ook nog een achterwiel aangedreven auto. Dat is echt spielerij voor de echte rijder!

Zo'n 33 is een voorwielaangedreven opvolger van de Alfa Sud en als er 1 auto binnen 2 jaar was opgevreten door de roest duivel dan was het de Alfa Sud! Dus hebt jij nog mazzel dat er na 3 jaar alleen je raam naar beneden viel.

Groet, Arno
250petrolgrun

Keer terug naar Van alles en nog wat....