door Harrie » 30 dec 2007, 16:52
geachte leden.
wil hier het volgende even over kwijt.
in al die jaren dat ik de club beheerd heb, is er een lid geroyeerd, en wel om de reden dat deze een ander lid persoonlijk aan de kraag ging.
deze berichten heb ik dan ook allemaal van het forum verwijdert, had dan ook totaal niks met de club en W123 ers te doen.
het lijkt erop dat zich dat nu weer gaat herhalen.
mijn mening is, en dat weet Arno ook, dat een ieder op de club welkom is en nadat zijn account is goedgekeurd, volledig toegang heeft tot de onderdelen van de club.
dus ook het forum !!
dat iemand er nu dubieuze handel probeert te slijten, t'ja hoe meer leden hoe meer risico je loopt.
maar het kaf onderscheid zich snel van het koren, en dus is een ieder bijvoorbaad gewaarschuwd.
mocht iemand dan een wagen kopen bij zo'n handelaar, is dat volledig voor zijn eigen risico.
vanuit mijn hobbygevoel, bied ik een aankoopkeuring aan voor maar € 50,00, voor de duidelijkheid, dit is niet kostendekkend.
maar doe dit puur, om te voorkomen dat men dus een kat in de zak koopt.
heb er meer aardigheid aan als men een goed exemplaar koopt, waar men jaren rijplezier in heeft.
krijg bij regelmaat mensen over de vloer die een wagen hebben gekocht, ergens in het land, en dan bij mij komen voor een keuring.
nu blijkt dan ook regelmatig, dat men een kat in de zak koopt, danwel een wagen te duur heeft aangeschaft.
dit is en blijft een risico voor elke koper.
ga nu ook niet stemmen voor het royeren van dhr aalberts, want naar mijn mening mag hij best af en toe eens een wagen te koop aanbieden, maar moeten wij af van die personen die hem persoonlijk aanvallen en daarmee het topic een totaal verkeerde kant opsturen.
bij te koop aangeboden, kun je altijd vragen stellen op een aangeboden item, maar op voorhand zijn handel in twijfel trekken, te gek voor woorden.
niemand is bij hem wezen kijken of het allemaal wel klopt wat men in het topic beweert.
denk dan ook dat het verstandiger is, om ZEER duidelijke forumregels te maken, zodat berichten die buiten het boekje gaan, zonder waarschuwing verwijdert kunnen worden.
daarmee voorkom je dus een ellenlange topic wat total nergens meer over gaat.
met vriendelijke groeten Harrie Puite.