Mannekes, kalmte bewaren, een nachtje kippen erover.
Ik heb met groot interesse de topic herlezen en persoonlijk blijf ik bij mijn mening, maar ik heb bij andere veel goeds zien staan. Speciaal bij Harrie, Jeroen, Steen..., en Toontje. Ook kan ik Arno zijn mening begrijpen en de opmerking om voor handelaren, laat ons ze veel-verkopers noemen, een bedrag te vragen. Het spijst de clubkas en daar worden we allemaal beter van. Nu als je tenminste niet te ver woont (grapje). We moeten hier eens een paar nachten over slapen en dit topic sluiten tot iedereen weer uit de feeststemming is en een beetje afgekoeld..........
Als je zoals @Alberts deze maand 2 wagens verkoopt, de lijkwagen en deze, ben je denk ik geen liefhebber, maar handelaar! Ik kan me niet indenken dat ik ook maar 1 wagen verkoop op het forum, waarom???? Ik hou van mijn Benzie en ik houd hem in ere.
Als je als Arno doet, classic.oldtimer.advies, kan je dit medium ook gebruiken, en dat gebeurd niet, daarentegen gebruikt Pietje wel het forum om zijn waar aan te prijzen, maar aan clubprijzen. Pietje en Gijs hebben hun HANDEL ook uitgebreid voorgesteld en er verschijnen ook niet 2x per maand “verkoopsadvertenties”. Dit is een manier van werken die ik kan goedkeuren. Daar tegenover wordt @alberts direct afgeschoten en tja, daar kan ik ook niet mee akkoord gaan, ondanks het vermoeden dat het hier een “handelaar” betreft, is hij het?? wie leverde het bewijs dat hij het is????.
Ook blijf ik bij mijn mening dat @alberts zijn mening ook moet ventileren over het waarom en echt duidelijke info moet geven, zoals ik reeds vroeger zei is volgens mezelf die laatste wagen onder de bumper ziek, wat wel zal wijzen op kanker van de patient die uitgespreid is over meer lichaamsdelen. Als je dan toch handel drijft, doe het dan eerlijk en doorzichtig en kom er voor uit!!!!!! Dus @alberts kom eens uit de kast en geef een eerlijk en duidelijk antwoord over het waarom en hoe de vork nu precies in de steel zit. Je bent dit wel verschuldigd!!! Maar veel beweging zit er niet in je buiten een verkoop, nietwaar???
Is er nu al iemand incognito daar die wagens gaan kijken???
Sorry mensen, moest dit ff kwijt, gelukkige feesten morgenavond en ik,,, zal wel werken,,,
Mooie hobby nietwaar, 2 oudjes op 1 foto, ennuh ze zijn niet te koop want die achterste ligt aan de ketting
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans