Beste JantjeV8 en Roel280E,
Ik zelf heb een Longfiller sigaar en een frangelico genomen!
Nu ik de foto's van Maart 2006 weer bekijk krijg ik het "spaans benauwd"
Ik vond deze wagen op mobile.de na het chassis nr en foto's te hebben uitgewisseld heb ik de mensen opgebeld.
Nein Herr Langendam gein rust auberhaubt nicht!
Dus een aantal adressen opgeschreven en op naar het walhalla der W123! Deutschland.
Aangekomen bij de witte 230E op slag verliefd, al valt me op dat bij bijna alle duitse wagens het intrieur altijd mooi is integenstelling tot andere landen!
De wagen goed gaan bekijken, er op, er onder alles eruit ja hoor de roest duivel had zijn intrede gedaan. Hij was besmet met het virus RUST. Alles was netjes weggeplamuurd. en overgespoten tot dat je dingen los gaat halen. De verkoper van het bedrijf zichbaar nerveus en liep weg. Hij had door dat, ik hem door had. Het was zo'n autohandelaar met van die Amerikaanse vlaggetjes heen en weer door de hele zaak! Nou dan weet je in Deutschland genoeg hahaha.... Ik pakte de linkerwielkast vast en de plamuur met roest viel op de grond. Qua onderhoud klopte dat ding ook niet.
Heb 'm dus laten staan. Jullie weten net zo goed als ik dat, als je gaat demonteren het eind zoek is. Al was het op het eerste oog iets heel bijzonders, ook nog wis was voor de koplampen!!!
Als ik nu na 1 1/2 jaar de foto's zie krijg ik spijt al weet ik dat ik toen een hele verstandige beslissing heb genomen en e niet door emoties heb laten overhalen.
Heel wat wagens gezien toen en met NUL naar huis. Wel heerlijke 2dagen gehad samen met vrouw Benzen kijken! hoteletje enz enz..... toch een beetje vakantie!
En dit is nu waarom ik zo ageer in het @alberts topic! Keiharde wagen geen roest en je ziet het op de foto al!!!!
Jammer dat zoiets word gesloten door een MODERATOR en na uitspraken van een ander je niet meer kan verdedigen. Naar mijn weten ben ik heel netjes gebleven en kon om de discussie best lachen, anderen weer niet. Jammer dan. We hebben hier "vrijheid van menings uiting" staat ook in de grondwet. En we moeten elkaars mening respeteren dat doe ik ook. Alleen zo kunnen we door 1 deur met z'n allen.
P.S. Op foto's is alles mooi! Zelfs roest.
Hartelijke groet, Arno
<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2008/01/03 22:57