hallo vrienden, vandaag maar eens aan het zoeken geweest warom er water uit de kokerbalk loopt bij stistand in de regen
Nu bleek dat ook omnder de matten een bende water lag.
Nu maar eens verder kijken, ik zag dat er druppels onder en op de handel van de motorkap ontgrendeling lagen, ha,, een spoor!!
Motorkap open, lekbakje stond geen water in, maar wel in het bakje daaronder, het water stond aan de rand van rubbertule, waar de kapontgrendeling kabel door loopt.
gaatje van dat bakje doorgeprikt, met de achterkant van een penseel, en in twee seconde was alle water weg.
Het water mag normaal natuurlijk nooit zover/hoog komen.
de bodem van dit "secundaire" bakje zag er wel wat roestig uit, het was ook nog nat natuurlijk, en daarna wil ik een werkbare oplossing bedenken.
Want op dat punt waar de tule het schutbord in gaat zit onderaan dat gat wel mooi/lelijk een gaatje geroest.
de tule komt eigenlijk in een soort dubbel plaatwerk kuipje, ik weet niet of in dat goed uitdruk, maar er is een foto bij.
Ik ga nu broeden op een doeltreffende oplossing, lasse lijkt mij bijna onmogelijk op dit punt.
Groet, henk Lith.
NB: De foto moetje 90graden links om draaien.
Onder zie het (zwarte gat, waar het water uit het secundaire bakje moet weglopen, en dat open ronde gat zit normaal de doorvoertule van de kapontgrendelings kabel, die tule heb ik even terug gertokken.
Misschien zie te dat die tule in een soort bolletje zit, en onderaan dat bolletje is een gat geroest.<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/12/03 12:40