In principe ben ik het wel met je eens Mark maar aan de andere kant is het een bekend gegeven dat een "gesprek" of discussie via een forum of e-mail door de ontvanger vaak anders wordt begrepen dan degene die "spreekt" het heeft bedoeld.
Ik ken een aantal van de "sprekers", waaronder onze Veurzitter Arno, persoonlijk en ik kan daardoor redelijk inschatten hoe iets bedoeld wordt.
Ik ben van mening dat het moet kunnen om elkaar af en toe (met humor) wat te sarren.
Ook is natuurlijk niet iedereen helzelfde en de een zal eerder gekwetst zijn als de ander.
Wat mij betreft moet iedereen gewoon zijn mening kunnen geven zolang dat niet beledigend of bedreigend of anderszins onbeschoft is.
En mocht dit wel zo zijn dan zal er door ons (moderators) worden ingegrepen. Tot op heden was dat wat mij betreft slechts in enkele gevallen noodzakelijk.
Ik kan me niet voorstellen dat de sfeer in de club opeens is omgeslagen van zeer gezellig naar onvriendelijk en onbeschoft.
En mochten er leden zijn die zich blijven misdragen dan zal er ook niet worden geaarzeld om deze leden de wacht aan te zeggen en desnoods als lid te verwijderen.
Laten we de sfeer die enkelen van ons de Stuttgart-reis kennen vooral behouden.
Ik wens ieder lid vanaf hier een voorspoedig, roest- en pechvrij maar vooral verdraagzaam en goed 2008, met een heel lang lont, toe
<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2008/01/04 14:32