Ik ben een maand of 4 geleden 's-nachts de grens overgekomen vanuit het zuiden van Duitsland en heb vandaag m'n Nederlandse Inburgeringscursus bij de RDW met glans doorstaan...
De keuring duurde uiteindelijk 1,5 uur, de keurmeester had er zo'n schik in, kreeg volop complimenten, er mankeert werkelijk niets aan zei hij. Ik moest ook nog bij zijn antieke Mazda-tje komen kijken. Hij ging zelfs een printafdruk maken van het testresultaat op de remmentestbank (0% verschil!!!).
Nu even het nummer afwachten, zal half volgende week wel binnen zijn.
Er was ook nog een 280E aanwezig waarover ik in een ander Topic nog wat te vragen heb.
Het is een Hansablau W123 200D van 8 mei 1980 met 157.000 km op de teller. De technische staat van de auto en het gevoel in de versnellingsbak, het hele assenwerk e.d. lijken daar wel bij te passen.
Wel ben ik bij Vanessa langs geweest voor wat cosmetisch werk:
Ik heb 2 nieuwe voorschermen, de binnenschermen zijn gerepareerd, de hoeken daarachter boven de kriksteun zijn vernieuwd, de dwarsbalk onder de radiateur, een stuk bodem ter hoogte van de tussenstijl rechts is vernieuwd en de hoeken van de achterspatborden zijn vernieuwd.
Vanzelfsprekend de bekende grote verversingsbeurt, nieuwe brandstofslangen, ontluchtingspomp vernieuwd, startmotor gereviseerd en een inwendige reiniging ondergaan.
Onderstaand wat pasfoto's voor op m'n verblijfsvergunning. <br><br>Post edited by: JantjeV8, at: 2008/01/04 13:18