door Merkedez » 05 jan 2008, 12:54
Exact zo'n geluid is het Brijn maar wat ik ook probeer ik kom nog niet los van de grond.....
Dat van die boedist is trouwens ook heel treffend omschreven (uhm, uhm, uhm...)had al even gekeken of ik een kale kop zag zitten, dan had ik er even een klap opgegeven...
Kan inderdaad proberen er een soundtrack van te maken maar vraag mij af of het er op komt te staan omdat het betreffende geluid naast alle andere geluiden nogal op de achtergrond staat.
Ik merk dat er meerderen zitten te denken aan de hardyschijven en andere rubbers, had ikzelf niet zozeer bij stilgestaan dus dat ga ik zeker even bekijken op een beter moment (ben niet zo'n fan van dit weertype en ben momenteel snipverkouden).
@Wiebren: Je aanbod neem ik graag aan Wiebren! Uiteraard bel ik je van tevoren om te kijken wanneer het jou past. Zal dit weekend niet worden (verjaardagsvisite en sportverplichtingen van de kinderen). Het rust gelukkig ook niet als een loden last op m'n nek, maak niet bijster veel kilometers en ik las gister op het forum dat er binnenkort een treffen is in Tsjustere Bokse...., dus dan kan het wat mij betreft ook wel.
Gr. Marinus