[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vrijwillige bijdrage : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 12:42

Vrijwillige bijdrage

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Vrijwillige bijdrage

Berichtdoor Dionneke1963 » 05 jan 2008, 12:43

Ik heb al eens vaker gezocht naar de vrijwillige bijdrage, maar ook het bestellen van de stickers. Nu kom ik dus niet verder dan berichten waar bankrekeningen zijn door gestreept.

Ik vind de stickers wel geinig, maar of ik ze op de wagen plak weet ik nog niet. Bij elke wagen die ik had gaan alle stickers er van af, zelfs de NL-sticker!

Over de vrijwillige bijdrage heb ik het volgende. Ik heb daar geen moeite mee, maar ik vind het wel vreemd dat het in je profielgegevens staat. Vooral omdat het vrijwillig is vind ik dat het niet bekend gemaakt hoeft te worden, want dit heeft toch geen enkele zin en het nut zie ik er ook niet van in.

Dionneke1963

Re:Vrijwillige bijdrage

Berichtdoor JantjeV8 » 05 jan 2008, 12:47

Advies en eventueel zelfs praktische hulp is in feite ook een bijdrage.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roel280€ » 05 jan 2008, 16:50

Haha, dat klopt!

Bovendien klopt het profiel op dit vlak niet. Heb een bijdrage gedaan en profiel staat nog steeds op 'nee'...
Roel280€

Berichtdoor Dionneke1963 » 05 jan 2008, 23:08

Oh zo! Dan heb ik mijn bijdrage al geleverd, want maak ik met mijn Mercedes het straatbeeld al niet veel mooier? En soms lever ik wel eens een bijdrage in de topics, alhoewel ik vaker met vragen kom.

Maar de bijdrage was meer bedoeld voor het onderhoud van de site en op zich mag daar toch ook wel iets tegenover staan. Ligt de site plat, dan zijn we de l*l (*=u) Maar dat het vermeld wordt in het profel vind ik nog steeds overbodig, zeker als het niet goed aangegeven wordt.
Dionneke1963

Berichtdoor Semrick » 05 jan 2008, 23:12

Beste Dionneke,

Als je dan zo graag een vrijwillige bijdrage wilt storten dan kan dit op rekeningnummer 53.24.37.063. Het te storten bedrag is vastgesteld (als ik het goed heb) op 20 euro.
Maar als je echt alles hierover wilt lezen moet je maar even in dit topic kijken: http://w123club.nl/index.php?option=com ... id=7#53839
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto