[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Groep Midden Nederland i.o : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:53

Groep Midden Nederland i.o

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Groep Midden Nederland i.o

Berichtdoor alex240diesel » 16 dec 2007, 13:38

En er komt weer een groep bij binnen de club. De groep gaat zich richten op de leden in het Midden van Nederland, Lees omgeving Utreg.

Maar natuurlijk is iedereen welkom die zich hiertoe aangetrokken voelt. Het is in elkgeval de bedoeling dat Mensen die de Dom kunnen zien, Denk toch maar de Zendmast bij Lopik, Zich aansluiten. O ja, die zend mast is nu s'avonds heel goed te zien als "kerstboom" ;)

Een sleutel en meetingsruimte zal worden gezocht door Henk (waarschijnlijk in N'gein)
Een logo wordt nog gemaakt, maar zal waarschijnlijk iets worden met de Dom van Utreg!

Leden Tot Zover:
Naam : Forumnaam
--------------------
Henk : HenkLith
Alex : Alex240diesel
Eric : tempeh
Bob : bogent
Ton : tvelberg

Voor de leden het logo. De onderstaande link moet je kopieren naar je handtekeing bij mijn profiel.
De link:
[ I M G ] http://i201.photobucket.com/albums/aa88 ... lein-1.jpg [ / I M G ]

De spaties moeten uit de link worden verwijderd anders werkt deze niet ;)

To be edit when more info is known!!!!

Natuurlijk wordt het ledenbestand vooraan aangevuld. Iedereen die zich meld komt dus in deze lijst te staan ;)

Post edited by: alex240diesel, at: 2007/12/16 17:09<br><br>Post edited by: alex240diesel, at: 2008/01/08 17:13
alex240diesel

Re:Groep Midden Nederland i.o

Berichtdoor Benzman 200 » 16 dec 2007, 14:47

Heel veel succes met jullie groep toegewenst vanuit het mooie Noorden,

groeten benzman Sjoerd
Benzman 200

Berichtdoor alex240diesel » 16 dec 2007, 15:50

Ik heb een eerste opzet gemaakt voor het logo
ff jullie mening er over!!!

[I MG]http://i201.photobucket.com/albums/aa88/Nilis-1981/funny%20pics/GroepMiddenNederland.gif[/img]

Link gewijzigd en daardoor niet meer zichtbaar ;)<br><br>Post edited by: alex240diesel, at: 2008/01/08 17:14
alex240diesel

Berichtdoor Citrobenz » 16 dec 2007, 16:07

Ziet er goed uit, succes er mee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor tvelberg » 16 dec 2007, 18:03

Hé leden van Groep Midden Nederland;

Jullie hebben er vanaf nu een nieuw lid bij. Geweldig initiatief!
Is nu eigenlijk al de belangrijkste groep van Nederland. Waar elders komen de belangrijkste snelwegen samen; waar staat de grootste "kerstboom" van Europa; waar staan de meeste files; wat is de mooiste stad; welk deel van Nederland loopt niet onder water als de zeespiegel stijgt; waar is Mercedes Benz Nederland gevestigd; (jammer dat de W123 hun geen moer interesseert)

Groeten van Ton uit Nieuwegein
tvelberg

Berichtdoor henklith » 16 dec 2007, 22:48

Nou nou, Lex ziet er top (tetterlijk top) uit , en de vlag hangt al uit!!
Ik was nog even bang dat je misschien het gemeentehuis van Lexmond in ons logo zou verwerken, maar dit is net wat in het oog springender.

Wat mij betreft is de groep Utrecht en omstreken geboren, hoera het is een,,
,,, nou wat is het eigenlijk?? oh, een W123 !!!!!!!

Groet, Henk lith (lid in dit geval)

NB: zonder me er al te veel mee te willen bemoeien Lex, zou het misschien leuk zijn om uit het logo ook te laten blijken dat om de MB W123 gaat, al is ut maar subtiel :o))

NB: 2e instantie, misschien zou in de vlag (die nu iets weg heeft van we geven ons over) de MB ster en W123 op te nemen?
allerdinges moet de vlag dan denk ik wat meer vollume krijgen, ik roep maar wat mannen!!

Post edited by: henklith, at: 2007/12/16 21:49

Post edited by: henklith, at: 2007/12/16 21:51

Post edited by: henklith, at: 2007/12/16 21:52<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/12/16 21:56
henklith

Berichtdoor alex240diesel » 17 dec 2007, 13:17

Henk

Ik zal kijken wat ik er nog allemaal mee kan.

Het schildje is trouwens afkomstig van de Vrede van Utrecht ;)

Die vlag kan ik denk ik nog wel aan passen, en voorzien / vervangen door een Mercedes ster. Wat ik ook zou kunnen proberen is een witte W123 aan de stok te hangen, is misschien wel een beter idee. Hoe dan ook, je input was en is zeer welkom.
alex240diesel

Berichtdoor henklith » 17 dec 2007, 13:32

Oh, ha ha, de Vrede van Utrecht,, vandaar die witte vlag ;O))
Je moet wel een stevige vlaggestok gebruiken Lex als je er een witte Mercedes aan wil hangen!
Ik denk dat er ook kamervragen gesteld gaan worden, dus?
Maar het is denk ik ook goed dat ik me wat terughoudend opstel tenaanzien van jouw Geestes werk Lex!

Ik zal kijken of ik deze week nog naar nieuwegein ga, heb er niet veel zin in met al dat zout op de weg potverdorie!
Afgelopen nacht even naar schiphol gereden, (Marina en mijn dochter even een weekje naar Las Palmas oid), gelukkig met de babybleu/W115, die kan wat hebben!, lag me toch al een partij zout op de wegen in de stad Utrecht, en de rondweg, man man, lijkt wel of ze er teveel van hebben, of ut bederft als je het niet snel opmaakt :o)

Groet, Henk Lith (Lid van de domboys io, ik roep maar wat)<br><br>Post edited by: henklith, at: 2007/12/17 12:34
henklith

Berichtdoor alex240diesel » 08 jan 2008, 18:08

Heb hem even naar boven gehaald, Ga zo meteen een link plaatsen die kan worden gebruikt voor het gebruik van het Logo ;)
alex240diesel

Keer terug naar Van alles en nog wat....