MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 12:53

Wintermatten!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wintermatten!

Berichtdoor 250petrolgrun » 08 jan 2008, 23:32

Heb in de 250 en paar dagen voor de kerst de wintermatten van stal gehaald in verband met de pekel en nattigheid zodat, dit niet in de normale matten trekt. zodoende het zout en water, de binnen zijde van de wagen niet aantast.

Groet, Arno

250petrolgrun

Re:Wintermatten!

Berichtdoor Markparket » 09 jan 2008, 00:09

Jaloers op je matties Arno!

Tot nu toe heb ik ze alleen maar versleten gezien....en met blokjes is het veeeeeel mooier bij een mooie auto natuurlijk!
Markparket

Berichtdoor Mercedennys » 09 jan 2008, 01:02

Arno,

Je denkt ook aan alles! ;-)

Looking good met die matten.

groets,
Mercedennis
Mercedennys

Berichtdoor Leon » 09 jan 2008, 11:51

rij er ook al een maandje mee. (die van mij zijn een beetje versleten, maar dat ben ik ten slotte ook :) )
Leon

Berichtdoor Riczun1 » 09 jan 2008, 12:21

Altijd goed van die matten. Heb zelf ook nog van die grote rubberen matten, alleen vind het niet zo mooi staan.

Maar ik rij er ook niet elke dag mee, dus het kan nog. Merk wel dat ik ze wat vaker moet uitkloppen in dit jaargetijde ;)
Riczun1

Berichtdoor Roger » 09 jan 2008, 12:49

Ik heb die er altijd inliggen ;-)

( Alleen bij de bestuurder ! )
Roger

Berichtdoor Harmen » 09 jan 2008, 13:27

ziet er goed en solide uit die dikke matten... waar kan je die krijgen?
Harmen

Berichtdoor Roel280€ » 09 jan 2008, 13:46

Heb ze ook, altijd. Zijn ook alle vier origineel MB en in hele goede conditie en onverwoestbaar. Inderdaad, trekt er zo geen zooi in je tapijt. Wel geregeld even liften om te kijken of de bodem droog is, anders gaat het stikken en schimmelen.
Roel280€

Berichtdoor Lode » 10 jan 2008, 23:29

Ik heb vorige week cocosmatten (past wel bij de jaren 70/80)in de Benz gelegd. Gewoon een metertje van de rol bij praxis gehaald en daarna met behulp van de oude matten pas gesneden. Kwartiertje werk en ziet er gaaf uit. Zal nog wel eens een foto maken.
Lode

Berichtdoor henklith » 10 jan 2008, 23:45

Ja daar ben ik wel benieuwd naar, volgens mij moet je ook niet al te hoogpolige matten gebruiken.
Leuk om op een "creatief dagje" van de W123 club te maken
Groet, Henk
henklith

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto