[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes buyer's guide in Classic & Sportscar febr : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 12:32

Mercedes buyer's guide in Classic & Sportscar febr

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Mercedes buyer's guide in Classic & Sportscar febr

Berichtdoor 2m1300TDT » 13 jan 2008, 14:10

Voor de liefhebber:

het Engelse blad Classic & Sportscar brengt in het februarinummer een artikel van 4 bladzijden over de W123. Geen nieuwe dingen maar wel aardig. 'last of the chromebumpers'
Het blad is in elke goede bladenhandel te koop.
2m1300TDT

Re:Mercedes buyer's guide in Classic & Sportscar febr

Berichtdoor Mercedennys » 13 jan 2008, 20:28

Goed om elkaar op de hoogte te houden van de magazines met W123 materiaal.

De Mercedes-Benz Classic magazine heeft in het December 07 nummer een special over een saharagelbe 300TD Turbodiesel. Met meerdere foto's van deze auto zoals er vroeger foto's werden gemaakt. (tijdens ontspanning, voor het werk, in een straat, etc, met een fotomodel met ouderwets kapsel)

Mercedennis
Mercedennys

Re:Mercedes buyer's guide in Classic & Sportscar febr

Berichtdoor Jeroen » 13 jan 2008, 20:58

Heb dit artikel net zitten lezen. Leuk hoor.

Overigens, mijn vrouw en ik komen iedere maand een aantal dagen in Engeland. Mijn vrouw is Engels, we hebben ooit nog eens in Brighton gewoond. Nu komen we er nog steeds regelmatig. Mijn vrouw werkt een aantal dagen in Engeland en we hebben er een huisje.

Ik zie de W123 zo nu en dan in Engeland op de weg. Al met al, veel minder dan hier in Nederland. Engelse zijn sowieso nogal nationalistisch ingesteld en Duitse klassiekers zijn in de minderheid hier.

Dit is trouwens niet de eerste keer dat er in de Engelse klassieker pers aandacht is voor de W123. De afgelopen tijd meerdere keren in diverse bladen. O.a. in de kolom van Quentin Willson (wie kent hem nog van Top Gear). Het algemene beeld is dat het een ondergewaarde wagen is. Maar dat er wel erg veel wrakken van rondrijden ook.

Volgens dit laatste artikel zouden de onderdelen relatief duur zijn. In Nederland vind ik dat nogal meevallen

Jeroen
Jeroen
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto