MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 10:51

Mig/mag lassen leren?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Mig/mag lassen leren?

Berichtdoor Dionneke1963 » 15 jan 2008, 00:28

HO HO, jongens!
Zo lang ik mijn Mercedes heb en hier lid ben heb ik zelfs nog niet de tijd gevonden om in Pijnacker langs te gaan. Nog steeds wil ik iemand mijn kleppen laten stellen en mijn ontsteking op tijd laten zetten. De rest van een beurt zou ik zelf nog wel kunnen, maar die eerste twee dingen niet, maar ik wil wel alles tegelijk doen. Dan wil ik weten of er na die beurt mijn koude motor nog steeds langzaam draait en als dat zo is wat dat dan wel niet zou kunnen zijn...........maar daar heb ik nog niet de tijd voor kunnen vinden.

En nu word ik benoemd of aangewezen als leraar? Mag ik daar ook even over nadenken, alhoewel ik wel vereerd ben? En gezien de reacties, er lopen nog meer ervaren lassers rond.

Ik volg deze topic wel en zie wel hoe er gereageerd wordt. Ik vind het van deze club erg goed dat we elkaar zo veel mogelijk proberen te helpen, maar ik heb zelfs amper de tijd om mijn eigen Benz eens te verwennen met nieuwe sapjes, filtertjes, vonkespugertjes en wat hij nog meer graag lust of nodig heeft.

Dionneke1963

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto