[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Losmaken deur bekleding VRAAG : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 12:33

Losmaken deur bekleding VRAAG

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Losmaken deur bekleding VRAAG

Berichtdoor Texelaar » 19 jan 2008, 18:14

Ik wil mijn deuren er uit halen van mijn 300D, om hem te voorzien van nieuwe dorpels. Nou wou ik eerst de bekleding van de deuren halen, en dan achter de bekleding de slangen van de CV enzo losmaken zodat de deur er uit kan. (Of is hier een betere manier voor??)
Alleen er is 1 maar: ik krijg het raamwerkje wat om de ontgrendeling zit niet los. Dat chromen vierkantje, met dat zwart plastic plaatje er achter waar dat hendeltje weer in zit. Iemand tips???
Groet Johan
Texelaar

Re:Losmaken deur bekleding VRAAG

Berichtdoor henklith » 19 jan 2008, 18:19

Hoi Johan, volgens mij moet je dat plaatje er uit kunnen lichten, en dan zit daaronder het schroefje om het hele handeltje er uit te halen.
groet, henk.
henklith

Berichtdoor Texelaar » 19 jan 2008, 18:21

Ik ga mijn best doen Henk
Bedankt voor je reactie!
Texelaar

Berichtdoor Pietje » 19 jan 2008, 20:11

het 'volgens mij' van Henk is correct
Pietje

Berichtdoor Texelaar » 19 jan 2008, 20:21

Bij deze bevestigd!
het zwarte plaatje klik je uit het metalen framepje.
daarna zie je een schroef zitten, losdraaien
et, voilá

groeten
Johan
Texelaar

Berichtdoor Dionneke1963 » 19 jan 2008, 21:20

Wat goed van Pietje. Toevallig dat ik ooit bij hetzelfde onderwerp nadat iemand de correcte uitleg gaf een soort gelijke reactie gaf, namelijk: Klopt.

Ik kreeg meteen commentaar dat mijn reactie totaal geen waarde aan het topic toevoegde en dan eigenlijk net zo goed niets kon schrijven. Daarom viel mij het commentaar van Pietje op en moest ik eigenlijk wel een beetje lachen. Maar als tweede wil ik dan zeggen dat de uitleg van Henk klopt. Toevallig heb ik het vandaag nog los gemaakt, omdat mijn stangetje van de CV er weer van af lag.
Eerlijk gezegd vind ik het zwarte plasic kapje wel erg goedkoop aan doen, maar het voldoet.

Dus Pietje............ik geef geen commentaar op jouw reactie, maar het gaf mij een binnenpretje.
<br><br>Post edited by: Dionneke1963, at: 2008/01/19 20:23

Dionneke1963

Berichtdoor Texelaar » 20 jan 2008, 14:59

Lekker boeiend mannen,

mijn deurbekleding ligt er naast en daar gaat het om :D
Texelaar

Berichtdoor Dionneke1963 » 20 jan 2008, 16:57

Yep, erg boeiend. Volgende vraag: Hoe krijg ik het weer terug?

Ik geloof dat een beetje kritiek of side-informatie niet gewaardeerd wordt, maar stoei lekker verder met de informatie van de boeiende mannen die je alleen maar wat hulp aanbieden..........maar gelukkig voor jou ligt de deurbekleding er naast en daar gaat het eigenlijk toch om?
Dionneke1963

Berichtdoor Weizengelb » 21 jan 2008, 12:53

een beetje geneuzel eromheen moet toch kunnen :-) vooral als er wat ervaring bijzit.
Erin zetten zoe ik doen door hem eerst weer over de hendel te steken en alwijl de hendel ophoudende, het zwarte kunststof met zijn 2 uitstulpinkjes achter de chroomomranding steken. Vervolgens ook de andere zijde erachter steken en de hendel kan weer losgelaten worden.

OPGEPAST: koud weer maakt kunststof brosser (deze mededeling is van algemeen nut)
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur