[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Weer een Jaartje Verder : Algemene vragen over jouw auto
Werd ie zomaar afgekeurd Ik wist wat er loos was, had het al gezien, maar niet verwacht dat het een probleem zou zijn. De remslangen voor waren Zweterig.
Vandaag hebben ze de slangen vervangen en is hij goed gekeurd Scheeld mij weer een hoop elende van het vervangen van de leidingen, maar, ik zal ze binnenkort achter wel uit voorzorg vervangen.
hoi hoi
mooi dat je weer een jaartje verder kan zo en ja als je het wist van die remslangen dan had je ze kunnen vervangen dat is een heel streng punt voor de apk zelf als er wat droogte scheurtjes in zitten word die al afgekeurt (knikken ze de slang en zie je dan wat wits is afkeur) ik heb ze achter ook pas vervangen nog geen 20 euro
groetjes toontje
Kreeg net een telefoontje van de dealer dat ik ook weer voor een jaartje vooruit kan, geen opmerkingen.
Kreeg gisteren op weg er naar toe een steentje op de voorruit recht voor mijn neus, een ster veroorzakend zo groot als een euromunt. Was even bang dat het afkeur zou worden maar is dus niet zo.
Ben benieuwd naar de meetwaarden van de roetmeting.
Ik sprak vorige week met een collega (heeft ook een oldtimer Benz), geloof de 116 uitvoering. Deze vertelde met trots nu een APK voor 2 jaar te hebben. Ik geloofde hem eerst niet aangezien ik alleen maar wist dat auto's van na 2005 wel een 2 jaar APK kunnen krijgen. Hij heeft vervolgens mij het keuringsrapport/APK formulier laten zien en daar stond geldig tot jan 2010 op dus moest ik hem gelijk geven.
Hoe zit het nu mannen?? (misschien kom ik straks een topic tegen die hier over gaat, dan alvast mijn excusses, want ik worstel mij door lange afwezigheid door 100den topics heen vanmiddag)
alex
welk verschil zit er dan in benzine en diesel als ze allebei 30jaar oud zijn???.
volgens mij zijn alle auto s van 30 jaar oud 2 jaar vrijgesteld van apk
mvrg tonnie