door Jeroen » 23 jan 2008, 11:38
Direct maar eens even gebeld naar de Bredase autoshop want ik kom daar praktisch iedere dag langs!
Het volgende antwoord; Op dit moment grote leveringsproblemen. Schijnt dat Siemens en Becker een conflict hebben over de toelevering van oa de blue tooth chip.
Prijs rond de Euro 1.500,--. Er zijn trouwens twee uitvoeringen van dit type Becker Mexico. Het enige verschil zou zijn of er een SIM dan wel blue tooth aansluiting op zit.
Volgens de autoshop zou het nu al problematisch zijn om er in Nederland eentje te bemachtigen. Op Ebay.nl en Marktplaats zie je trouwens nog wel staan. Maar ook daar worden forse prijzen gerekend.
Tijdje geleden zag ik deze radio/navigatie bij de MediaMarkt in Rotterdam (Alexandria). Toen uitgebreid mee gespeeld. Werkelijk fantastisch. Voor Euro 600 zou ik denk echt serieus geinteresseerd zijn, maar vind Euro 1500,-- wel erg veel. Staat eigenlijk ook niet meer in verhouding tot wat mijn W123 heeft gekost. Trouwens, denk dat je de standaard MB speakers dan toch ook wel moet upgraden.
Misschien moet ik een andere insteek kiezen. Eerst voor Euro 1.500,-- die Becker kopen en dan met Becker onder de arm een passende Klassieker uitzoeken? Ik vermoed dat mijn vrouw er niet in zal trappen.
Voorlopig zit mijn 23 jaar oude Grundig radiootje nog in de W123. Doet het goed en is "period" dus past wel echt bij mijn Benz
Jeroen