De kogel is dan toch door de kerk; om puur praktische redenen heeft de 280CE plaats moeten maken voor een 230. Van M110 naar M115 dus.
Ik heb de auto van een bekende handelaar gekocht; Klasse Klassiek of zoiets.
De wagen stond in Marknesse en moest naar Utrecht en Harrie bood me aan om met handelaarskenteken zelf te rijden, zodat er een uitgebreide proefrit plaatsvond.(incl. files zo'n 2 uur)
De 230 is supermooi en zit naar mijn idee niet ver van concoursstaat af. De bekleding lijkt wel nieuw, de voorstoelen zijn bedekt geweest met schapevachten en daardoor goed geconserveerd.
Uiteraard hier en daar een heel klein plekje, maar de lak is 100%, de technische staat is goed en het chassis is keihard.
Het rijdt wel veel bedaagder dan een coupe en de zitpositie is ook nèt een beetje anders.
Eerlijk gezegd is het wel even wennen als je op het gaspedaal trapt, maar dat is logisch.
Aan de pomp merk je het verschil ook en dat was de bedoeling ook.
De kinderen stappen nu makkelijker in en uit en hebbn ook meer beenruimte tot hun beschikking.
De auto staat nu aan boord van het schip waar ik mee vaar en ik ben van plan om volgende week vanaf Basel (Zwitserland) naar Nederland te rijden. Benieuwd hoe dat bevalt.
Tijdens de proefrit naast de service T van Klasse Klassiek
Groet, Erik<br><br>Post edited by: Gottlieb u. Karl, at: 2008/01/25 12:06