Hallo beste leden en bezoekers van de W123club.nl
Het was beregezellig vandaag in Nieuwegein bij Big Daddy's Road House.
Een grote opkomst ook leden die zich niet hadden aangemeld in het topic waren erbij en dat zorgde voor een goed gevulde parkeerplaats.
Toen om 13:00 bijna iedereen binnen was ben ik mijn toespraak gaan houden.
Aller eerst iederen nogmaals de beste wensen voor 2008 en Mark Parket ( Secretaris) bedank voor de reservering en organisatie.
Het is CARNAVAL en dan moet je iets geks doen. Wat ik dus heb gedaan is iedereen op het verkeerde been gezet wat de BMW E32 750i betreft. Ik heb de wagen weldegelijk gekocht maar dan voor mijn bedrijf Classic Oldtimer Advies, dus de 250 blijft en voor de BMW heb ik een mooi project voor mijn vernieuwde site van mijn bedrijfje! De reactie's waren geweldig en er bood nog iemand 500 euro voor mijn W123 250, een serieus bod zullen we maar zeggen hahaha... er ging nog iemand over heen met 250 euro en zo werd hij steeds minderwaard van daag. leuk leuk leuk heerlijk genoten van de W123club humor en hun leden.
Verder nieuws van Govert70227 dat Mercedes-Benz op houd met het maken van onderdelen voor de W123 in 2010 omdat hij dan 25 jaar uit productie is en het dan stopt de onderdelen die dan nog op voorraad zijn gaan naar het MB Classic Center in Stuuttgart.
Verder heb ik van HOVW ( Wim ten Hove) nog een mooi visite kaartje gehad met op de ene kant mijn 250 en de andere kant de E32 750i geweldig Wim bedankt!
Verder verslag volgt bij de foto's
Bedankt voor de leuke opkomst namens het bestuur van de W123club.nl
Arno A. Langendam
Groepsfoto meerdere foto's paste er niet op en er waren al weer leden weg, kunt U nagaan!!!