hallo iedereen.
zoals jullie je misschien nog wel herinneren heb ik sinds december een verlaagde 300TDT uit 1981.
toen ik 'm kocht dacht ik :nou,gewoon 4 nieuwe veren eronder en klaar is johnny !
dat valt dus nogal tegen.op de sleuteldag in december heeft wiebren er naar gekeken,en toen bleek dat er een achterschokbreker vast gelast was aan de draagarm.dus dat ging even niet door.
maar goed,nu heb ik eindelijk 4 nieuwe gebruikte veren eronder gezet,en achter zitten nu normale schokbrekers omdat de niveauregeling ook al niet meer goed bleek te zijn,en ik moest toch keuzes maken.
maar nu komt het :nu staat 'ie achter nog steeds iets te laag,maar daar valt wel mee te leven.
aan de voorkant staat 'ie nu weer te hoog.hij leunt nu dus duidelijk naar achteren !
ik snap er niets meer van.zijn er misschien verschillende lengtes in die veren ? nieuw zijn ze trouwens niet te betalen.
hij moet dus of achter iets hoger,of voor iets lager.iemand suggesties of ideeen ?
ik begin een beetje radeloos te worden.3 weken niet kunnen rijden en nu dit weer.
alvast bedankt.
groeten
john