[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Negative geluiden omtrent oldtimer dealer.. : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 12:33

Negative geluiden omtrent oldtimer dealer..

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Negative geluiden omtrent oldtimer dealer..

Berichtdoor Citrobenz » 06 feb 2008, 17:45

He kerel, gefeliciteerd!!

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Trouwkoets » 06 feb 2008, 18:22

Roland, gefeliciteerd.
Caspar
Trouwkoets

Berichtdoor Martin123T » 06 feb 2008, 18:37

Roland,

Gefeliciteerd. Zet thuis ook maar radio 4 op, neem een lekker glaasje wijn en ga maar lekker slapen vannacht! Zoals vaker hier gezegd: 'dan komt het denk ik allemaal wel goed'. ;-)

Groet,

Martin
Martin123T

Berichtdoor Harmen » 06 feb 2008, 18:49

radio 4??? ik heb ff geluisterd op www.nederland.fm

klassiek??? bah!!! ;)

maarre van harte met je prachtige wagen, geniet er van! net zoals ik tot nu toe elke dag doe! en inderdaad heel erg tof als er mensen zijn die je, zonder je te kennen, willen komen helpen en tijd stoppen in je auto!!! geweldig!!
Harmen

Berichtdoor peterjavelin » 06 feb 2008, 19:19

nou roland ,gefeliciteerd met je auto,veel plezier ermee.

greetz peter
peterjavelin

Re:Negatieve geluiden omtrent oldtimer dealer?

Berichtdoor Semrick » 06 feb 2008, 19:56

Hallo Leden,

Vanmiddag even wat tijd vrij gemaakt om de auto van Roland te bekijken.
Het is inderdaad een hele nette auto. Niks mis mee.
Wel enkele kleine optische zaken zoals;
Aan de voorste kriksteunen is al eens gelast maar dat is op zich netjes gedaan.
Een klein deukje links achter (tussen de bumper en het achterlicht)
Een klein beginnend roestplekje op het rechtervoorspatbord net boven de onderste strip.
Een niet echt mooi met de kwastje bijgewerkte parkeerschade op de achterste spatbordrand (rechts).
Verder lijkt er al eens gewerkt te zijn aan de omgeving van de carosserienaad naast de achterlichten maar ook dat is netjes gedaan.
Verder is het een originele en in goede staat verkerende auto.
De auto is nog ongetectyleerd en in de wielkasten is ook de blauwe kleur zichtbaar. De deuren zijn in perfecte en roestvrije staat. Ook technisch lijkt de auto in orde maar we hebben hem niet op een brug gehad.
Geen rottigheid of vocht onder de matten aangetroffen.
Stuur staat heel iets naar rechts in de rechtuitstand.
Het is zeker een auto uit het betere segment met die kanttekening dat we niet achter de kunsstofspatborden en de schalen van de kofferbak hebben gekeken.
Maar laten we ook niet vergeten dat het een auto van 26 jaar oud is die we het liefst in nieuwstaat willen aantreffen. Dat is natuurlijk niet realistisch. Overigens gaat de garagehouder de meeste van de genoemde zaken nog voor aflevering oplossen.

Omdat de topictitel gaat over negatieve ervaringen omtrent deze garage wil ik daar nog wel even wat over opmerken
Ik heb op geen enkele wijze een negatieve indruk heb gekregen van dit bedrijfje www.oldtimermercedes.nl
Ik heb vandaag geruime tijd met de eigenaar Jan-Willem staan praten en op mij maakt hij een eerlijke en betrouwbare indruk. Natuurlijk is hij handelaar dus hij zal altijd op de auto's willen verdienen maar ik heb zeker niet de inruk dat hij rotzooi probeert te verkopen of doelbewust de zaak zal flessen.
En ook hij wist uiteraard nog van de auto van Janbenz en het feit dat die na aanschaf rotte plekken had. Hij gaf aan zich in het verleden wel eens vergist te hebben in de staat van auto's die hij in en verkocht. Sinds die tijd gaat hij eigenlijk alleen nog maar voor kwaliteit en heeft hij ook veel meer kennis opgedaan van de zwakke plekken van de W123. Hij is letterlijk door schade en schande wijs geworden. Twijfelachtige auto's wil hij niet meer verkopen. En het moet gezegd worden, de auto's die hij nu heeft staan zijn inderdaad mooie originele en nagenoeg roestvrije exemplaren. De enige die een beetje uit de toon valt is een blauwe 230E met 5-bak. Deze auto heeft aanrijdingsschade gehad en is niet echt netjes hersteld.
Als ik zoveel geld voor een auto zou willen uitgeven zou ik hier zeker een auto durven kopen. Maar voor mij is zelf opknappen toch voordeliger. ;-)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968

Berichtdoor Roel280€ » 06 feb 2008, 23:10

Duidelijke info, Eric. Bedankt dat je het hier even wilde vermelden, ook met het oog op toekomstige transacties bij dit bedrijf.
Roel280€

Berichtdoor Lode » 06 feb 2008, 23:34

Bedankt voor deze info Eric. Een fout uit het verleden mag je natuurlijk niet tot in den eeuwigheid met je dragen. Dat geldt ook voor deze JanWillem.
Lode

Berichtdoor wwwW123 » 07 feb 2008, 16:36

...en als bekend is het logisch dat je bij een bedrijf meer betaald dan bij een particlier. daar kies je voor. moet ieder zelf weten..
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto