Vandaag de wagen opgehaald. Vanmorgen gebeld dat we gisterenavond zelf de startmodule er in hebben gezet en hem een paar keer gestart hebben. Geen probleem, moet kunnen zeiden ze. Wel gevraagd of de ontsteking en CO nog nagekeken kon worden en deze staan nu ook goed. Ik merk weinig verschil en koud blijft hij wat langzamer lopen, maar de monteur daar waar ik speciaal naar heb gevraagd vanwege zijn kennis en interesse in oude mercedessen heeft hem afgesteld en de wagen loopt volgens hem goed en heerlijk. Kosten...............311 euro, slik!
Op de vraag hoe dat ding kapot kan gaan was het antwoord: Dat kan altijd een keer kapot gaan door ouderdom, maar ook door een toevallige piekspanning. Ook vroegen ze of ik toevallig mijn wagen zonder bougiekabels heb geprobeerd te starten, maar dat was niet.
@Henk: Dat oude kastje heb ik hier nog liggen. De man bij wie ik hem gekocht heb repareerde die vroeger ook. Ik laat hem met mijn deskundigheid lekker dicht, want elektro is niet mijn sterkste kant. + en - en een lampje aansluiten kan ik. Geen licht, geen stroom (of een kapotte lamp) Een opflikker en een raar gevoel van binnen is wel stroom (of een rotwijf)
Ik ga er weer gewoon mee rijden en we wachten af, ik hoop dat de topic kan worden afgesloten en ikvoorlopig geen gekke kuren heb. Ik ben wel blij van Mercedes te horen dat ik een mooie goede wagen heb die ook nog eens lekker loopt.
<br><br>Post edited by: Dionneke1963, at: 2008/02/08 17:02