Op het programma stond het volgende:
- stuurbekrachtingsolie vervangen
Daar heb ik meer verdunt door telkens het reservoir leeg te zuigen, te vullen met verse ATF type A suffix A en dan met draaiende motor het stuur heen en weer te bewegen. De laatste verversing was vrijwel helder (de kleur van de nieuwe ATF). Er zit ook nog een filter in heb ik geleerd vandaag, dus het moet nog wel eens een keer, inclusief filter. De leiding die met gewone slangklemmen vastzit is de retourleiding. Wellicht kan je ook met draaiende motor en losgekoppelde leiding de zaak laten leeglopen, of door telkens bijgieten de zaak doorspoelen.
- differentieelolie vervangen
De olie vervangen. Er zit nu 85W-90 differentieelolie in.
- stabilisatorstangetjes (zie in dit topic, Arno heeft ze al vervangen) vervangen
Vervangen. Veel heb ik er niet van gemerkt, maar de oude waren wel wat versleten.
De voorzitter kwam nog langs met 12-cylinders. Daar is niet aan gesleuteld. Hij was wel veel later dan 13.00 uur, maar dat heb je natuurlijk met een BMW.
Dank aan Arie & Marion voor de goede ontvangst en hulp!
<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2008/02/09 20:23