Hallo allemaal,
Even voorstellen, ik ben Floris (25 jaar) en ben sinds zaterdag in het bezit van een lichtgroene 230TE uit 1984. Aangezien ik in Den Haag woon en mijn nieuwe aanwinst zich in Meterik (Limburg) bevond, werd de T gelijk aan een lange rit onderworpen. Zonder problemen natuurlijk.
Wat rijdt dat heerlijk zo’n grote bak, echt een geweldig gevoel om zo over de wegen te zweven. Normaal gesproken ben ik snel opgefokt in het verkeer, maar daar maakte deze Benz gelijk korte metten mee. Voorrang verlenen en rechts rijden was nog nooit zo aangenaam.
De auto ziet er prima uit. Hier en daar natuurlijk wel wat kleine roestplekjes, maar daar ontkom je blijkbaar niet aan met een W123. Overigens ga ik die plekjes wel gelijk aanpakken, voordat ze erger worden. In z'n geheel denk ik dat ik, ook met dank aan Classic Oldtimer Advies (Arno), een goede wagen heb gekocht die nog een poos mee kan.
Ik ben heel erg blij dat er een forum als deze bestaat, want zonder alle informatie die zich hier bevindt had ik nooit de stap durven wagen een W123 aan te schaffen. Bedankt daarvoor!
Groeten van Floris