Het is nu 22 nov 2024, 11:00
Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.
door bluemoon me » 24 sep 2008, 20:04
beste allemaal
bij het vergelijken van de oude en nieuwe motor hier de dieselpomp van de nieuwe motor amerikaanse uitvoering. voor de rest is deze pomp op de foto als het lukt bijna gelijk. hij heeft aleen aan de achterzijde een extra vacuumaansluiting.Weet iemand waartoe deze dient en of ik hem zonder meer kan afsluiten?
Ik hoop dat het met de foto lukt anders doe ik hem nog eens apart.
gr Bram ut Limburg.
-
bluemoon me
-
door bluemoon me » 24 sep 2008, 20:15
hier wellicht de bedoelde foto. helemaal recht bij de witte pijl zit de aansluiting.
-
bluemoon me
-
door bluemoon me » 24 sep 2008, 20:18
het lukt me niet een foto te plaatsen.
-
bluemoon me
-
door Wiebren240D » 24 sep 2008, 21:17
Hallo Bram
is de foto niet te groot.
maar als er een vacuumslang aan de brandstofpomp zit en het is wel een sleutel starter.
dan deed ik die vacuumslang wel aansluiten zit er denk ik niet voor niks op.
maar met een foto erbij word het wel duidelijker
groeten van Wiebren ut Snits
-
Wiebren240D
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 4191
- Geregistreerd: 10 jan 2006, 20:59
- Woonplaats: Sneek
- Roepnaam:
- Type wagen: Pagode W113
- Bouwjaar: 1966
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
- Opmerkingen / andere wagens:
door Govert » 24 sep 2008, 23:58
Het zal de vacuümaansturing van de automaatbak wel zijn. Kan je gewoon afdoppen, want het is niet meer dan een schuif die variabel vacuüm levert aan de automaatbak.
-
Govert
- Platinum Boarder
-
- Berichten: 6330
- Geregistreerd: 21 nov 2005, 20:11
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
Keer terug naar Diesel Specifiek
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten