[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Karakter moord of eigenlijk nog erger grrrrr. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 11:18

Karakter moord of eigenlijk nog erger grrrrr.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Karakter moord of eigenlijk nog erger grrrrr.

Berichtdoor henklith » 20 feb 2008, 01:03

Dit is zo afschuwelijk dat marktplaats de advertentie eigenlijk zou moeten wijgeren, ik heb al eens de term kermis auto laten vallen, wat me bijna op de dood kwam te staan, maar hier is er weer zo een ik,,, ik,,, ik zeg er niks meer over!!
Groet, Henk Lith.
Oh ja de link natuurlijk http://link.marktplaats.nl/149526146<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 00:07
henklith

Re:Karakter moord of eigenlijk nog erger grrrrr.

Berichtdoor Govert » 20 feb 2008, 01:08

Je krijgt de originele velgen er gewoon bij en de folie is van de ramen te halen. Dan heb je gewoon weer een Heckflosse terug.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 20 feb 2008, 01:14

Ja das waar, dat was ik van de schrik helemaal vergeten, kan je er toch nog een nette auto van maken, bandjes zijn overigens wel moeilijk te verkrijgen, 13 inch!! de huidige 13 inchers hebben niet de goeie hoogte.
Er is wel iets wat het redelijk benaderd.
De originele koplichten zijn ook wel te krijgen, ik heb ze geloof ik nog wel liggen :o))
Ter vergelijking, zoals het hoord nog even een nette ingetogen Flosse, zie link
http://link.marktplaats.nl/147313724

Groet, Henk (die al politie bescherming aangevraagd heeft voor openbaar making van bovenstaand bericht)<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 00:17
henklith

Berichtdoor Govert » 20 feb 2008, 01:53

Die dubbele koplampen zijn origineel. Ze waren bedacht voor Amerika, maar toch ook als optie in Europa beschikbaar?

De koplampen van de tweede groene Heckflosse zijn trouwens niet origineel! Die zijn nooit geleverd in Amerika.<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2008/02/20 00:56
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Topasbrauner » 20 feb 2008, 09:57

Leuk ding! Vind ik wel wat hoor. Helemaal niet mijn smaak om zelf te rijden/bezitten, maar wel; grappig om naar te kijken.

Bedenk wel Henk, soms worden dit soort gepimpte wagens veel intenser vertroeteld dan originele oldtimers!

Job
Topasbrauner

Berichtdoor henklith » 20 feb 2008, 12:38

Ik heb het verhaal bij die groen Heckflosse niet gelezen, maar zo te zien is het Californische import, zijn redelijk roestvrij doorgaans, maar alle rubbers zijn slecht/verdroogd.
Die koplampen, door sommige vissekommen genoemd zijn inderdaad europese.
De Amerikaanse koplampen zagen er net wat beschaafder uit dan die op de verpeste heckflosse (sorry hoor ik kan het niet laten).
Op de W108 zie je ook heel veel van die Amerikaanse koplampen, maar ik vind de Europese echt mooier, het gaat toch om een historische auto, en niet om een kerstboom :o))
Op de groene zou ik persoonlijk die oranje lichten afhalen, maar ja dan zit je weer met een gat in je spadborden, dus nou ja, laat dan maar zo.
groet, Henk

Job, grappig om naar te kijken misschien heel even en dan nooit meer ;0)
henklith

Berichtdoor Weizengelb » 20 feb 2008, 12:56

Inderdaad een hele mooi ekluer groen, die kleur had ik ook bijna gekozen voor mijn 230S! Mooie kleur interieur, en een schuifdak, perfecte wagen!

Maare, die wielen van die groene zijn net zo min origineel... 14" wielen met nieuwere doppen van de W108/W114/115/116/107/123...
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Berichtdoor henklith » 20 feb 2008, 13:15

Weer goed gezien Job :o)) niet echt storend he maar ik trek weer 1000 euro van mijn bod af!
Nou weet je wat het is Job die banden is het probleem, heb ik hier boven ook al even genoemd.
De /8 of de W123 banden is een techniesch een heel goed alternatief, rijdt zelfs nog wat beter dan de originele 13 inchers (heb ik me laten vertellen)
Ook is het zo dat onder de w112 (dus de top van de heckflosse 300SE), ook 14 Inch banden zaten, ik weet echter niet of dat de wielen en de wieldoppen van de /8 waren, bin Ich leider kurz uberfragt.
Groet, Henk

NB: Job als je nog meer ziet wat niet klopt :o)) gooi het er uit man!!

Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 12:17 [img size=640]http://w123club.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/P9300048__

Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 12:21<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 12:22

henklith

Berichtdoor Topasbrauner » 20 feb 2008, 13:29

Hoi Henk! Het enige dat niet klopt is dat Matthieu die wielen gespot heeft en je mij de eer geeft ;)

Zie ik je op de jaarvergadering zondag?

Groet, Job
Topasbrauner

Berichtdoor henklith » 20 feb 2008, 13:34

Ja, verdompt ja,, :o),,, sorry Mathieu, Maar nou we toch even bezig zijn, heb jij ook niet een w112? of weet jij hoe het met de wielen is van de w112?
Groet, Henk

NB: Job ik ben dr. niet op de jaar vergadering ik zit op Cyprus (zielig he)
Ik zal proberen om wat merceds foto's te maken, van oudjes dan he :o)<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/02/20 12:37
henklith

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto