door mercivo » 21 feb 2008, 14:15
Beste mensen,
Ik ben een leaserijder. Rij jaarlijks zo'n 55.000 km voor de baas met een Opel Zafira (sorry) en zou er graag op willen wijzen dat 'ze' niet allemaal 'zo' zijn. Een Mercedes van respectabele leeftijd ga ik met gepast respect en snelheid voorbij, bij voorkeur met de duim omhoog. De jongere Mercedessen gaan over het algemeen mij voorbij, maar dat is een ander verhaal.
Mag er ook graag even achter blijven hangen om beter te kunnen kijken, dan langzaam voorbij om een blik te kunnen werpen op de bekende probleem plekken, wat is de algehele staat van de lak, de conditie van het chroomwerk etc, etc. Met andere woorden: houdt de bestuurder van zijn auto? Zo ja, heb ik al een fijne dag en denk ik aan mijn eigen witte 300TD uit 1979, waar ik nog zoveel plannen voor heb. Regelmatig kijk ik dan nog even in de binnenspiegel van de Zafira naar die auto die langzaam kleiner wordt, maar hoop nog eens tegen te komen.
Ik hoop er nog veel tegen te komen, onderweg.
Groeten, Ivo.
(Oh ja, ik zou ook graag lid worden van de Noordstergroep en heb onlangs iets gelezen over een verplichte bak koffie in Emmen. Weet iemand daar iets meer van??)