@ Alex
de voorfilter die van plastic is die heb ik inmiddels vervangen toen ik de auto pas had was die idd erg vervuild en zwart groen achtig
heb het vervangen en nu is die mooi geel zonder vierzigheid
ik heb ook perongeluk de tank leeg gereden met de vieze vuil filter mischien is er wel viezigheid door geschoten naar me pomp
ik ga binnekort ook die metalen diesel filter eens vervangen kijken wat die dan doet
zag net ook dat te retourleidingen bij de verstuivers een beetje door dreinen mischien pakt die daar wel valse lucht en dat die daarom schud?
er zit nu van dat canvas slang ik ga er rubber van maken dat heb ik bij me 200D ook gedaan het kan geen kwaad zal alleen maar beter worden
Waar ik ook aan zit te denken is dat ik mischien vocht/condens heb in me tank auto heeft immers 4 maanden stil gestaan met 10 liter diesel er in
en wat ik ook tegen kwam is dat de luchtfilter best dicht zit ik heb hem net uit geklopt en weer terug gedaan auto rookt gelijk veel minder
ik heb binnekort een hoop tedoen zie ik wel weer
een busje tankreiniger lost mijn problemen wel op denk ik nadat ik de luchtfiler olie en dieselfilter heb vervangen
en eerst goedkoope lidl olie er in even blok spoelen en dan goede olie van texacco of shell er in 15/40 met een nieuw olie filtertje
Wat ik ook niet begrijp is dat als ik met koude motor de olie dop er af draai met draaiende motor er geen rook of olie spat en met warme motor komt er een klein beetje rook... Dit moet toch anderom zijn juist met koude motor moet die roken van uit de oliedop of heb ik het mis
Post edited by: HuGoBoSs, at: 2008/02/24 13:02