[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
er uit gegooid door de modorator : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 10:40

er uit gegooid door de modorator

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

er uit gegooid door de modorator

Berichtdoor silberknor » 24 feb 2008, 01:38

beste govert als ik een stukje schijf en ik wil het toevoegen, dan wordt ik er regelmatig uitgegooid, en weg stukje, das niet leuk. Hoe komt dat?
silberknor

Re:er uit gegooid door de modorator

Berichtdoor Govert » 24 feb 2008, 01:42

Dat is niet door mij, zo erg ben ik ook weer niet ;-)

Bij sommige computers/webbrowsers is de tijd om een bericht te plaatsen heel beperkt: je typt dan een heel verhaal en op het moment dat je op de "submit"-knop klikt, ben je uitgelogd.

De makkelijkste oplossing is om je topic eerst te typen in Notepad of Word en dan met knippen en plakken in een topicvenster te zetten (en daarna nog op submit klikken).
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Dionneke1963 » 24 feb 2008, 10:27

Dat klopt Govert, of je krijgt zoiets te zien dat de webpagina verlopen is, maar ik dacht dat geregeld werd door de sitebilder? Ik geloof dat je bij oa de postbank ook niet te lang kunt "hangen" op dezelfde pagina.

Wel heb ik hier 1 keertje gezien dat een foto was verwijderd, dit had ik gelezen in een volgende reactie. Waarschijnlijk was er een andere ster te zien?
Dionneke1963

Berichtdoor Martin123T » 24 feb 2008, 10:42

To moderate or not to moderate, that's the question! ;-)

Ik denk dat Govert70227 een duidelijk antwoord heeft gegeven, niets meer aan toe te voegen. Volgens mij kan dit topic op slot. :)
Martin123T

Berichtdoor Dionneke1963 » 24 feb 2008, 11:08

Wie weet heeft silberknor nog wel een opmerking, vraagje of een bedankje? Laat hem maar beslissen of hij hem wil sluiten en misschien stopt het ook wel gewoon vanzelf.
Of valt meedenken tegenwoordig ook onder het "vervuilen" van een topic?

Wat mij wel opvalt, want ik heb dit meer gezien, is dat juist de mensen die hier wat over schrijven er zelf ook nog iets bij moeten schrijven. Doe dat dan ook niet, want zo hou je de topic ook levendig. Er staat toch maar weer mooi new
Wat ik ook weleens heb geschreven. Als voor mij een topic of probleem duidelijk is, dan ga ik er niet telkens in terug kijken. Ik heb mijn antwoord en wat er voor de rest nog wordt "gekwebbeld" interesseerd mij ook niet zo. Zoiets als TV: Ophef over een film die gisteren werd uitgezonden! Je MOET hem niet opzetten en een ander zit zich te verheugen. Ik werk graag met afbeeldingen, maar dit keer niet.

Met alle respect, je schrijft ook duidelijk wat jij denkt, maar een ander denkt anders.
Dionneke1963

Berichtdoor Citrobenz » 24 feb 2008, 11:35

Wel beetje jammer dat je deze keer geen afbeelding bij plaatst ;) :)
Lang leve de lol!
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor Govert » 24 feb 2008, 12:04

@ Dionneke1963

Het ligt ook aan de forum-software, maar van wat ik gehoord heb van mensen is dat sommigen voortdurend eruit gegooid worden, terwijl anderen gewoon ingelogd blijven.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Dionneke1963 » 24 feb 2008, 12:42

Oh, ik ben er nog nooit uit gegooid. Zou waarschijnlijk wel gebeurd zijn met een plaatje er bij, dus sorry Steenwiekermoat, haha.

Nu had ik wel een goede link, maar kreeg dit te zien.................

Dionneke1963

Berichtdoor D!rk » 24 feb 2008, 15:00

De vraag is beantwoord. En nu gaat het nergens meer over, dus ik doe dit topic opslot.

Groet

Dirk
D!rk

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto