[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
ARNO STOPT ALS VOORZITTER : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 10:51

ARNO STOPT ALS VOORZITTER

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

ARNO STOPT ALS VOORZITTER

Berichtdoor Mercedes W123D » 28 feb 2008, 23:45

Hallo medebenzers onze Arno gaat stoppen met het voozitterschap. Moeten wij hem niet een klein beetje stimuleren (of proberen hem om te kopen)om toch nog aan te blijven. Het is toch wel heel erg jammer om zo een goede voorzitter te moeten missen.

WIE WEET RAAD ???

Mercedes W123D

Re:ARNO STOPT ALS VOORZITTER

Berichtdoor Dionneke1963 » 29 feb 2008, 00:06

RAAD?

Een nieuwe zoeken misschien? Het zal een goed overwogen beslissing zijn geweest. De goede man zal wel meer te doen hebben of het genoeg vinden?
Ik kan daar niet over oordelen, maar ik zeg dat er dan maar een ander zich moet aanmelden of worden hier ook verkiezingen gehouden?
Dionneke1963

Berichtdoor Semrick » 29 feb 2008, 10:14

Er is al een nieuwe voorzitter, namelijk Harrie van Klasse Klassiek.
Hij is de oprichter van de club en was ook "de voorzitter" voordat Arno door omstandigheden deze taak op zich nam.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hans230CE » 29 feb 2008, 11:13

Hallo medebenzers onze Arno gaat stoppen met het voozitterschap. Moeten wij hem niet een klein beetje stimuleren (of proberen hem om te kopen)om toch nog aan te blijven. Het is toch wel heel erg jammer om zo een goede voorzitter te moeten missen.

WIE WEET RAAD ???

Opsluiten met een laptop en op tijd en stond voorzien van een kistje sigaren en vanuit de cel de beslissingen laten nemen, haha. Zat hij toch in die Hofstadbende???????

Nu alle gekheid op dat stokje, het zal idd een wel overwogen beslissing zijn en die moet gerespecteerd worden, bedankt Arno, je deed het goed.

Aan Harrie hadden en hebben we een goeie voorzitter, dus veel zal er niet veranderen.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Gottlieb u. Karl » 29 feb 2008, 11:53

Hallo W123 vrienden,

We moeten Arno's beslissing accepteren.
Niets is zo vervelend dan geen afscheid van een bestuursfunctie te kunnen nemen, terwijl je voor je zelf het besluit eigenlijk al hebt genomen.

Een bedankje in de vorm van een aardigheidje voor de inzet lijkt me wel op zijn plaats.

Vriendelijke groet,

Erik
Gottlieb u. Karl

Berichtdoor Govert » 29 feb 2008, 12:11

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/04/18 10:20
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor wwwW123 » 29 feb 2008, 14:28

ik neem aan, dat een voorzitter, als hij er mee stopt, wel zelf ook een verhaaltje hier gaat plaatsen toch??
dus arno, je bent toch niet meteen 'vertrokken'? :-)
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor benedendijker » 29 feb 2008, 15:32

Tja Arno, je gaat stoppen ?,op de nieuwjaarsborrel was daar niets van te merken.
In de paar achter ons liggende weken is er iets mis gegaan,denk ik.
Wellicht vervelende dingen, opmerkingen of BMW liefde ?, wie zal het zeggen.
Govert heeft al mooie woorden over jou gesproken.
Gelukkig heb ik nu bijna twee jaar geleden een Mercedes W-123 300TD gekocht, mededaardoor mocht ik met jou kennismaken ook op deze site.
Zo kon het gebeuren dat er op een rustige zaterdagavond bij mij thuis de telefoon rinkelde.Aan de andere kant van de lijn sprak een rustige man met een beschaafde stem en maakte zich bekend U spreekt met 250Petrolgrun van deMercedesW- 123 club, mét wie ? vroeg ik hem, hij herhaalde rustig en beheerst de tekst en vroeg aan mij. Ik wil morgen graag bij op bezoek komen schikt u dat ?.
Uh, Uh, ja Uh,ja ge komt mar langs, goed dan tref ik u morgen,prettige avond verder nog ,en de verbinding werd verbroken.

Je kent dat wel een rustige normale werkdag zoals vele miljoenen Nederlanders.
Ik was op dat moment ergens in het schoolgebouw met een klus bezig, telefoon, hallo Ad receptie hier, de rector heeft gevraagd of je even naar beneden wilt komen, goed over tien minuten ben ik er, Neen neen!! er staat hier iemand met een dure ecl. BMW en die is veiligheidsfunctionaris van de B.V.D. het zal wel over dat opstootje van gisteren gaan met die turkse jongens.
Ik naar beneden, wat maak ik nu weer mee dacht ik, ik was niet geheel brandschoon gebleven met dat akkefietje.
Onderweg beneden dacht ik bij mezelf ik moet eens leren mijn mond tegen die gasten te houden.
Weer telefoon, nu de rector, ben je onderweg ? ja ja ik kom eraan.
Kom de hal in lopen, zie ik op de rug een man met een strakgesneden maatkostuum aan, dat zal hem zijn dacht ik nog, haalde diep adem nou vooruit dan maar, dag mijnheer.
De man draaide zich om en zei ik kom u Mercedes spotten.
Ook dit was Arno en bij het afscheid, weer even ernstig als toen hij gekomen was, mij de hand schuddend en me mededeelde in het bijzin van de receptioniste en wilt u voortaan die Mercedes van u recht parkeren, prettige dag verder nog. en weg was Arno.
Nou ja zeg !! zei de mevr van de receptie, die niet wist wat er speelde.
Ik ben toch maar even naar de rector gegaan en uitgelegd wat er speelde, als een boer met kiespijn.

Arno ik ben blij dat ik jou heb mogen ontmoeten, mede door jou spontaniteit ben ik me direct bij deze club op mijn gemak gaan voelen.
En met de W-123 heb ik niet alleen een fijne auto erbij gekregen, maar ook een nog eens een fijne vriend gewonnen.
Mijn dank hiervoor. We treffen elkaar weer spoedig.

Ad !!!
benedendijker

Berichtdoor Topasbrauner » 29 feb 2008, 16:55

Op een dag had ik weer es omvangrijk laswerk ingepland in Groningen aan die maffe topasbraune van me. Hierover had ik al bericht op het forum en Arno was degene die "Groningen" registreerde en dacht: 'Hee, dan ben ik daar in de buurt namelijk Beetsterzwaag, ik kan hem wel even bezoeken'. Ik gaf hem via mail of telefoon het adres en dacht nog, die heeft het toch veel te druk, die zie ik niet verschijnen.
Ik kwam aanrijden via de kruipdoor sluipdoor klinkerweggetjes van binnenstad Groningen en zag de poepchique BMW al staan. Zou het dan toch? Ja hoor, Arno stond al pontificaal voor de deur te wachten na eerst al eens voorbij te zijn gereden, de garagehouder in soort angstwaan achterlatend.

Dolenthousiast een nieuw lid te leren kennen presenteerde Arno zich als een warme open kerel die graag moeite doet voor clubgezelligheid. De Haagse openheid ligt vaak niet zo goed bij stugge Groningers, zoals mijn bevriende garage, maar toen Arno weg was lieten ze weten bijzonder gecharmeerd te zijn "van zo'n Westerling, heel open maar toch zonder pretenties".

Arno, je bent een clubvoorzitter pur sang en ik begrijp niet dat je stopt. Zeker niet totdat je een toelichtend bericht plaatst!

Groet en heroverweeg!

Job<br><br>Post edited by: Topasbrauner, at: 2008/02/29 15:56
Topasbrauner

Berichtdoor 250petrolgrun » 29 feb 2008, 19:26

Weggehaald op verzoek, stemmingmakerij

Post edited by: D!rk, at: 2008/11/17 23:20<br><br>Post edited by: D!rk, at: 2008/11/17 23:20

250petrolgrun

Berichtdoor Mart49 » 29 feb 2008, 19:44

Leuk verhaal, maar een verhaal heeft twee kanten en we horen hier maar een kant.
Wat is dus de juiste reden.????

mart49

Post edited by: Mart49, at: 2008/02/29 23:07<br><br>Post edited by: Mart49, at: 2008/02/29 23:08
Mart49

Berichtdoor janbenz1 » 29 feb 2008, 19:53

Arno, ik respecteer je besluit.
Zaken gaan voor vermaken, daar heb je gelijk aan.
Je hebt het initiatief genomen, om bepaalde zaken met Harrie te regelen, daar zijn we je zeer erkentelijk voor.
Jullie hebben het netjes afgehandeld, en de zaaak goed op de rails gezet.
Ik ben het dan ook met je eens dat nu het loopt, je ook de tijd voor jezelf moet kunnen vrijmaken om je prive dingen te doen.
Dan mag er door de club geen beslag op je worden gelegd dat je daarin belemmerd wordt.
Bepaald zaken van de club kunnen wel even wachten, en de evenementencommissie draait volop.
Dus het gaat allemaal wel door.

Arno, in ieder geval bedankt voor je inspanning, en we gaan gewoon met z'n allen door als echte MB liefhebbers op de site.

Groetnis Jan.
janbenz1

Berichtdoor Wiebren240D » 29 feb 2008, 20:14

Hallo Arno

en toch geloof ik er geen snars van we hebben wel vaaker van deze stunten gehad van deze voorzitter om extra betalende leden te krijgen.

ik ben 22-3 weer aanwezig in Pijnacker en dan wil ik het echt van Arno zelf horen dat het zo is

groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
LPG: Ja

Berichtdoor D!rk » 29 feb 2008, 20:17

Hallo

Ik vind het niet aardig om Caspar de zwarte piet toe te spelen, eigenlijk ongepast om dit zo breeduit op het forum neer te zetten. Caspar had hoge verwachtingen van de voorzitter, maar wees hem gewoon op zijn verantwoordelijkheid.

En als de voorzitter prive en met het werk heel erg druk was is dat prima, maar daar hoort het voorzitterswerk niet onder te leiden. Voorzitterswerk is vrijwilligerswerk, maar niet automatisch vrijblijvend werk !

Als Caspar geen voorzitter wil worden dan zal ie daar zijn reden voor hebben, dat heb je gewoon te respecteren.

Anyway Arno toch bedankt voor wat je tot nu toe allemaal voor de club gedaan hebt.

Groet

der Dirk
D!rk

Berichtdoor Ronald300D » 29 feb 2008, 22:34

Alhoewel discussies over mensen eigenlijk op een meeting of vergadering thuis horen, kan ik het niet laten om even een paar opmerkingen te maken.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het voorzitterschap bijna nooit een functie is waar je blij mee bent. Het is eerder een eigenschap van iemand die zijn nek uit durft te steken en bereidt is verantwoording af te leggen, wat erg veel tijd met zich meebrengt. Zeker als het een vrijwilligersjob is, lijkt het me dat de leden blij mogen zijn met een gedreven voorzitter (al ben je het niet altijd met hem eens).
Voorzitter zijn gaat vaak gepaard met (de wens tot) veranderingen, omdat dingen nu eenmaal beter kunnen en soms moeten om bestaansrecht te waarborgen.
Hierbij zullen de veranderingen nooit bij alle leden goed kunnen vallen omdat mensen nu eenmaal individuen zijn.
Daarbij is het zo dat zodra op de één of andere manier de maat vol is zo'n functie wel opgeeist wordt.
Het is jammer dat Arno zich om de reden die hij schrijft terug trekt. Ik ken hem niet persoonlijk maar het lijkt mij een slagvaardig man.
Als "verse" W123-er hoop ik dat de club zijn bestaansrecht blijft bewijzen en wil graag in de toekomst met menigeen kennismaken.

Arno en W123club................SUCCES !!!
Ronald300D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1968

Berichtdoor Citrobenz » 29 feb 2008, 22:47

Beste mensen ik denk dat we het hier bij moeten laten.

Als we hier een discussie gaan houden komt het vast de club niet ten goede.
Er zal vast wel meer mee gespeeld hebben en ook ik heb zo hier en daar mijn vraagtekens.

Om nu een strijd op het forum te gaan uitvechten zal niemand ten goede komen en zeker de club niet.

Laten we zien hoe het verder gaat en er met elkaar de schouders onder zetten.

Arno bedankt voor wat je gedaan hebt, succes met je bedrijf en zeker ook met je verhuizing.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor Douwe Jan » 29 feb 2008, 22:50

Parbleu, sakkerloot, alweer gelazer (?)
Ik ga roestkrabben en wens een ieder een roestvrije Benz, in clubverband, uiteraard.
Groet, Douwe Jan
Douwe Jan

Berichtdoor Harrie » 29 feb 2008, 22:55

Beste Arno

Vind het jammer dat het allemaal zo gelopen is, je heb toch veel zaken in kore tijd uit mijn handen genomen, daarvoor mijn dank.
Ook vind ik het jammer dat je geen ruggespraak met mij hebt gehouden.
Caspar heeft wel veel mail en PM's naar verschillende mensen gestuurd, en daardoor kontakt gehad.
Helaas heb ik die nooit gehad, ook van jouw niet, jammer.
Het had wellicht anders kunnen lopen, maar goed je hebt deze beslissing nu genomen.
Nogmaals bedankt voor jouw'n inzet, en hoop dat je verder toch wel aktief bljft op het forum.
Je blijft altijd welkom in Utrecht, en hoop dat wij nog in kontakt zullen blijven, en dan niet alleen via het forum.

Met vriendelijke groeten, Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor Roel280€ » 01 maart 2008, 00:04

Arnoldus!

Wat krijgen we nu? Maar ik respecteer elke beslissing van je. Ik weet uit ervaring wat het met je doet, een eigen zaak, een verhuizing en een baan erbij. Soms gaat het gewoon niet. Ik heb zelfs nog geen tijd gehad je o zo mooie voicemail van afgelopen week te beantwoorden, waarvoor en publiek mijn excuus.

Je bent een toffe peer en hebt een hart van meer dan goud. Ik zie je graag snel weer en dan ben jij ook weer uitgerust en klaar. Als ik iets kan doen voor je rond de verhuis (geen loze woorden), dan moet je het echt zeggen. Ik kan goed witten en koffie drinken.... en dozen sjouwen. Doe het nog steeds bijna elke dag.

Harrie, van harte met het nieuwe voorzitterschap. Een man die zo klantvriendelijk en symphatiek is, is hier op de juiste plek. Je ziet me weer snel verschijnen, maar niet voor een waterpomp!

En nu weer wat rust in de tent.
Roel280€

Berichtdoor Roel280€ » 01 maart 2008, 00:18

Roel280€

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto