door benedendijker » 29 feb 2008, 15:32
Tja Arno, je gaat stoppen ?,op de nieuwjaarsborrel was daar niets van te merken.
In de paar achter ons liggende weken is er iets mis gegaan,denk ik.
Wellicht vervelende dingen, opmerkingen of BMW liefde ?, wie zal het zeggen.
Govert heeft al mooie woorden over jou gesproken.
Gelukkig heb ik nu bijna twee jaar geleden een Mercedes W-123 300TD gekocht, mededaardoor mocht ik met jou kennismaken ook op deze site.
Zo kon het gebeuren dat er op een rustige zaterdagavond bij mij thuis de telefoon rinkelde.Aan de andere kant van de lijn sprak een rustige man met een beschaafde stem en maakte zich bekend U spreekt met 250Petrolgrun van deMercedesW- 123 club, mét wie ? vroeg ik hem, hij herhaalde rustig en beheerst de tekst en vroeg aan mij. Ik wil morgen graag bij op bezoek komen schikt u dat ?.
Uh, Uh, ja Uh,ja ge komt mar langs, goed dan tref ik u morgen,prettige avond verder nog ,en de verbinding werd verbroken.
Je kent dat wel een rustige normale werkdag zoals vele miljoenen Nederlanders.
Ik was op dat moment ergens in het schoolgebouw met een klus bezig, telefoon, hallo Ad receptie hier, de rector heeft gevraagd of je even naar beneden wilt komen, goed over tien minuten ben ik er, Neen neen!! er staat hier iemand met een dure ecl. BMW en die is veiligheidsfunctionaris van de B.V.D. het zal wel over dat opstootje van gisteren gaan met die turkse jongens.
Ik naar beneden, wat maak ik nu weer mee dacht ik, ik was niet geheel brandschoon gebleven met dat akkefietje.
Onderweg beneden dacht ik bij mezelf ik moet eens leren mijn mond tegen die gasten te houden.
Weer telefoon, nu de rector, ben je onderweg ? ja ja ik kom eraan.
Kom de hal in lopen, zie ik op de rug een man met een strakgesneden maatkostuum aan, dat zal hem zijn dacht ik nog, haalde diep adem nou vooruit dan maar, dag mijnheer.
De man draaide zich om en zei ik kom u Mercedes spotten.
Ook dit was Arno en bij het afscheid, weer even ernstig als toen hij gekomen was, mij de hand schuddend en me mededeelde in het bijzin van de receptioniste en wilt u voortaan die Mercedes van u recht parkeren, prettige dag verder nog. en weg was Arno.
Nou ja zeg !! zei de mevr van de receptie, die niet wist wat er speelde.
Ik ben toch maar even naar de rector gegaan en uitgelegd wat er speelde, als een boer met kiespijn.
Arno ik ben blij dat ik jou heb mogen ontmoeten, mede door jou spontaniteit ben ik me direct bij deze club op mijn gemak gaan voelen.
En met de W-123 heb ik niet alleen een fijne auto erbij gekregen, maar ook een nog eens een fijne vriend gewonnen.
Mijn dank hiervoor. We treffen elkaar weer spoedig.
Ad !!!