[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
monteren brandstofpomp 200D '77 (trekstarter) : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 05:57

monteren brandstofpomp 200D '77 (trekstarter)

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

monteren brandstofpomp 200D '77 (trekstarter)

Berichtdoor bartolo66 » 17 okt 2008, 13:24

Ik ben al een behoorlijke tijd aan het zoeken geweest maar ik kom er niet helemaal (100%) achter.

Het is toch zo dat de pomp gemonteerd moet worden op BDP waarbij het merkteken op de as van de pomp gelijk moet staan met die op het huis? Voor het afstellen dient hij te druppelen bij 26gr voor BDP.

(ik begon na veel gelezen te hebben op het forum te twijfelen of hij nu gemonteerd moet worden als de krukas 26gr voor BDP staat, volgens mij is dit niet het geval, toch??)

mijn blok nummer is: 915 940-10-080991

Groet,

Bart
bartolo66

Re:monteren brandstofpomp 200D '77 (trekstarter)

Berichtdoor Govert » 17 okt 2008, 15:30

Motor moet op inspuitbegin staan, bij jou dus 26 graad voor BDP, want als de twee merktekens gelijk staan op de pomp, staat de pomp op inspuitbegin. Als je de motor op BDP zet, moet je daarna de pomp weer draaien om het goed te krijgen. Dat zal je wel niet willen. Zie hieronder:

Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:monteren brandstofpomp 200D '77 (trekstarter)

Berichtdoor bartolo66 » 17 okt 2008, 15:51

Ok Govert, bedankt!
bartolo66

Keer terug naar Diesel Specifiek