[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Ook maar even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:50

Ook maar even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Ook maar even voorstellen

Berichtdoor W123liefhebber » 26 okt 2008, 18:38

Ik ben Wil van Dijk en ben de eigenaar van 4 W123's. Ja inderdaad 4. Ben nu 50 jaar en inmiddels ben ik al weer een jaar of 4 w123-bezitter. Toen ik 25 jaar was kocht ik mijn eerste W123 een kaledoniën groene 200D. Helemaal standaard dus ook zonder stuurbekrachtiging. Wel met een prachtig groen interieur. Na 6 jaar heb ik de Benz verkocht en daar heb ik nu nog steeds spijt van. Wat een fijne slome wagen was dat. Ik zou dolgraag nog eens een kaledoniën groen 200D willen bezitten, maar mijn zoektocht heeft tot nu toe geen succes gehad. Wel een paar bekeken maar allemaal in een veel te slechte staat. Dus als iemand er nog 1 heeft staan dan hoor ik dat graag, misschien kunnen we ruilen. Nu bezit ik een chinablauwe 240D, een agavengroene 200D, een Weissengelbe 240D en silberblauwe 230E. Allemaal sedan en bouwjaar 1982. Wil graag één van deze auto´s ruilen voor een gave station en misschien ook nog wel een coupé. Maar goed er moet iets te wensen over blijven. Mijn 230E heb ik recent voorzien van een LPG installatie. De drie diesels zijn echt in een hele goede staat. Één heb ik gekocht bij een handelaar in Nederland, de ander 3 heb ik zelf geïmporteerd uit Duitsland. Ten eerste omdat je daar meer keus hebt en de prijzen daar lager liggen. Bovendien is het zoeken naar een mooie W123 bij onze oosterburen ook best leuk en spannend om zelf te doen. Tja wat zal ik nog meer vertellen. Ben een echte liefhebber en probeer de auto's heel goed te onderhouden. Rij regelmatig in alle vier de auto's en ook de oudste 2 van mijn 4 kinderen rijden er inmiddels met veel plezier mee. Het meeste onderhoud doe ik zelf. soms met behulp van een kennis die een garagebedrijf heeft. Hij heeft mij geholpen met het repareren van onder andere de centrale vergrendeling van de weissengelbe 240D. Heb ook nog een W201 190D uit 1988 als auto voor slechte weersomstandigheden zoals pekel want dat wil ik mijn W123's niet aandoen. Foto's zal ik nog wel een keer plaatsen want die staan niet op deze computer.
W123liefhebber

Re:Ook maar even voorstellen

Berichtdoor Nico Vliet » 26 okt 2008, 18:45

Hoi Wil,

Welkom. Gaaf zeg, 4 W123's!

Groeten, nico
Nico Vliet

Berichtdoor Toontje » 26 okt 2008, 20:40

hoi hoi
welkom hier dan hebben we er samen al 7 schiet al op hahahhahaha groetjes toontje groep zeeland

groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 27 okt 2008, 22:19

Hallo Wil,

Welkom hier!

En wat een mooie verzameling heb je al aangelegd!

Ik wens je heel veel plezier met de W123's en met de club!
Markparket

Keer terug naar Even voorstellen