door JaapW114 » 08 maart 2008, 23:15
Ab,
Van de Kwik Fit krijg ik juist stress! Ben er nu een paar keer geweest, maar kon of niet geholpen worden, hadden het niet, wisten het niet etc. Of je krijgt iets mee waarvan je in je achterhoofd al weet dat het toch anders is dan wat onder de auto zit. Als je er dan wat van zegt, is het ik werk hier nu al zolang, geloof mij, dit heb je nodig. Dus de dag erna sta je er weer om te ruilen. Oh sorry, ik was er toch van overtuigd dat dit wel het goede was.
Volgens mij gaat het goed als je een recente auto hebt, waarvan ze er tien in de week doen. Maar als het om en wat oudere auto gaat, hebben ze er geen zin in. Dat zeggen ze ook, alles zit dan vast gerot. Mijn auto is zeker niet de mooiste maar alle bouten zijn gangbaar en zitten in het kopervet en ik denk dat dit bij meer liefhebbers zo is.
Dit zijn tenminste mijn ervaringen met het filiaal Heerhugowaard. Ik betaal dus liever iets meer, zodat ik weet dat het goed is. Wat mij ook opvalt, als je daar staat te wachten de filiaalmanager altijd mensen belt, met uw auto staat nu op de brug en we zien dat de uitlaat, remmen of banden niet zo heel goed meer zijn, voor uw eigen veiligheid adviseren wij om dit toch te vervangen. Daar houd ik niet zo van.
Maar blijkbaar heeft de gewone man geen idee van hoe het er onder zijn auto uitziet en wordt er ook niet even uit voorzorg naar de remblokken of remschijven, banden, uitlaat, schokbrekers of wiellagers gekeken. Men neemt dus alles gewoon klakkeloos aan. Maar dit zal niet alleen zo bij Kwik Fit werken vrees ik.
groeten,
Jaap