Beste Marion,
Ben zelf sinds januari pas actief op het forum, toen kocht ik mijn Benz immers pas.
Helaas vielen de eerdere zaterdagen samen met activiteiten bij een andere club waar wij actief in zijn in bestuur en organisatie.
Als voorbeeld: 22 maart zitten we in Apeldoorn bestuursvergadering, ja dat kost een halve dag. Op 26 april hebben we algm.ledenvergadering in Assen. Als bestuurslid kun je daar onmogelijk onderuit. 24 mei hebben we technisch weekend ook daar kom ik niet onderuit. Daarna heb ik weer wat rust tot 3e wk oktober en dan 3e wk september en 3e wk december ook die zijn al weer bezet.
Had graag een keer naar één of meer weekends gekomen want ik heb natuurlijk nog veel vragen die MB kenners vast wel weten te beantwoorden. Ja, ook het beroemde kleppen stellen had ik voor willen komen. Maar helaas vallen de weekends samen met door ons geplande activiteiten, deze waren oktober 2007 al gepland en door de leden bekrachtigd.
Vindt het dus heel jammer dat deze mogelijkheid komt te vervallen maar kan me wel voorstellen dat bij gebrek aan "aanloop" je dit weekend beter kan besteden. Wie weet ooit in de toekomst.........
Is eens per kwartaal een techno-dag geen alternatief ??
(Maar dan een 1e weekend in de maand
)
Vr.groetend
Kees