door Roel280€ » 04 jan 2008, 01:36
Pietje, ik ben het wel eens met je, maar soms hangt alles hier zo aan en lijn van oeverloos gezwets en zo, je moet ook kunnen besluiten iets een privé onderneming te maken. Dan kan iedereen mee op DIE datum. Er wordt soms heel veel gebabbeld en niets besloten, dan maar een datum kiezen en gaan.
Ik vind dat Mark het zo goed, actief oppikt. Hij gaat toch wel, gaan we mee op die datum, dan zijn we van harte welkom. Klip en klaar, Jip en Janneke.
Deze club is voor mij vooral het forum. Iedereen heeft wat, wil iets anders, gaat niet/wel, komt later, heeft ook een Renault 6, of heeft andere zaken. We zijn allemaal mensen met een agenda, ideetjes. Mark P. maakt het kiezen nu heel makkelijk. Gaan, of niet op deze datum.
Zolang zaken blijven hangen of niet duidelijk zijn, is dit prive initiatief wellicht een goede optie. Komt de club toch, informeel, naar buiten. En ook ik ben niet rijk genoeg om het hele seizoen te crossen met de dure 280E. Ik kies wat ik ik wil doen en de Nordschleife is gewoon een must voor mij.