[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mijn 230E op Marktplaats : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 08:43

Mijn 230E op Marktplaats

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Mijn 230E op Marktplaats

Berichtdoor Roel280€ » 15 maart 2008, 18:43

Ik ben het helemaal met Arno eens. Als je voor 6-7 mille een hele goede W123 koopt, met mooi taxatierapport en geen gedoe, dan is dat de auto waard. Waarom zou een W123 in vredesnaam niet dat bedrag mogen opbrengen als het echt een goede is, met weinig km's, amper/geen roest, dealer historie en niet zo'n handelskot met plamuur? Mensen met twee linker handen zijn met zo'n auto veel beter af dan als ze Ali's zestiende hands, dichtgesmeerde en walmende 240D kopen voor 2500 Euri.

De verhalen die Arno vertelt kent iedere monteur. Defecte computers zorgen nu voor de hoge rekeningen bij de garages..
Roel280€

Re:Mijn 230E op Marktplaats

Berichtdoor Govert » 15 maart 2008, 19:56

De discussie is wel erg ver van het originele topic afgedwaald en daarom, mede op verzoek van de topicstarter, sluit ik hem maar af.

Uw moderator
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto