Het is nu 24 nov 2024, 00:36
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Nico Vliet » 21 maart 2008, 15:42
Wil binnenkort ruitenwissers en eventueel raamrubbers gaan vervangen. Gewoon naar de Benz dealer of zijn er betere / goedkopere alternatieven?
Bvd,
Nico.
-
Nico Vliet
-
door 1111 » 21 maart 2008, 16:28
Ruitenwissers kun je overal wel kopen, raamrubbers bij de dealer hebben de beste pasvorm.
5 april komt de ruitenman hier weer een achterraamrubber vervangen.
Als je wil zien hoe of wat kom maar langs !
mvg arie van schie
-
1111
- Gold Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 240TD
- Bouwjaar: 1980
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door Nico Vliet » 21 maart 2008, 17:08
bedankt Arie. Mocht ik 5 April in het land zijn dat kom ik wel ff een bakkie doen.
-
Nico Vliet
-
door silberknor » 21 maart 2008, 17:22
Ik koop altid de meeste onderdelen bij BOS achter politieburo Boezembocht, die geeft een redelijke korting meestal 18 a 20 % veel onderdelen moet hij ook bestellen. maar ze geven over het algemeen een goede service. Maar specifieke onderdelen die moet je toch bij van dijk of victoria halen.
Als je daar dan toch bent laat dan even een uitdraai maken welk motor en versnellings bak type je hebt, dat is altijd handog voor op de CD. Bij de daler heb je wel altijd het juiste onderdeel type das wel handig.
groet KNOR
-
silberknor
-
door Jeroen » 21 maart 2008, 19:41
Ik haal nogal eens onderdelen bij Kostwinder & vErhoeven op de Hoofdweg zuid 42 in Nieuwerkerk aan den IJssel. Heeft veel op voorraad met redelijke prijzen
Jeroen
-
Jeroen
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 200
- Bouwjaar: 1982
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
-